بالن نمونه برداري گاز 1.5 تا 2 ليتري ساخت شركت DEUTSCH & NEUMANN آلمان کد 4500002

بالن نمونه برداری گاز، به دلیل دقت بالا در جمع آوری نمونه‌های گازی، در آزمایشگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صنایع شیمیایی، نفت و گاز، زیست‌شناسی، طبیعت‌گردی و دیگر صنایع، از بالن نمونه برداری گاز برای جمع‌آوری نمونه‌های گازی جهت تجزیه و تحلیل در آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. 

بالن‌های نمونه برداری گاز، معمولاً دارای سر و شیاری هستند که در زمانی که نمونه‌گیری انجام می‌شود، با استفاده از یک کلمپ به ابزار نمونه‌برداری متصل می‌شوند. برای نمونه‌برداری، باید بالن را به طور کامل پر کنید تا هوا داخل بالن جایگزین شود و سپس آن را بسته و به آزمایشگاه ارسال کنید. در آزمایشگاه، نمونه گازی را از بالن برداشته و به تجهیزات آزمایشگاهی برای تجزیه و تحلیل می‌فرستند.

در مورد بالن نمونه برداری گاز با کد 4500002 شرکت DEUTSCH & NEUMANN آلمان که شما اشاره کرده‌اید، باید اطلاعات بیشتری را در دست داشته باشم تا بتوانم به شما پاسخ دقیق‌تری ارائه دهم.

اين وسيله در شركتهاي پتروشيمي و پالايشگاههاي نفت و گاز براي نمونه برداري از گازها استفاده ميشود


بالنهای نمونه برداری گازی ساخت شرکت دوچ نیومن آلمان بدون درز و با هیچ گازی ترکیب نمیشود .
این وسیله بهترین نمونه برداری گازها برای دستگاه Gc است که اپراتور بسادگی میتواند نمونه را از محیط برداشته و در این بالنها ذخیره کند و در زمان مناسب به دستگاه GC تزریق نماید .
بالن نمونه برداری گازی شرکت D&N آلمان را میتوان در اکثر گازها استفاده نمود 

کیفیت

این بالن لاستیکی برای تبخیر کننده های دوار ، مخلوط کردن یا جمع آوری گاز و همچنین برای کنترل جریان هوا یا گاز در تجهیزات مناسب مناسب است.

بادکنک لاستیکی دارای لوله ای به طول 140 میلی متر و قطر داخلی 7 میلی متر است.

اگر شما به دنبال خرید بالن نمونه برداری گاز هستید، پیشنهاد می‌کنم ابتدا نیاز‌های خود را مشخص کنید و سپس با استفاده از اطلاعات به دست آمده از منابع مختلف، انتخاب خود را انجام دهید. در خرید بالن نمونه برداری گاز، باید به عواملی مانند جنس بالن، ظرفیت، دقت در نمونه‌برداری، شکل و سایر ویژگی‌ها توجه کرد.

همچنین برای خرید بالن نمونه برداری گاز، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین و یا شرکت‌هایی که در زمینه تأمین و توزیع این نوع محصولات فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید.
در مورد خرید بالن نمونه برداری گاز، نکات مهمی وجود دارد که قبل از خرید آن‌ها باید به آن‌ها توجه کرد. این نکات عبارتند از:

1. جنس بالن: برای خرید بالن نمونه برداری گاز باید به جنس بالن توجه کنید. بالن‌های نمونه برداری گاز معمولاً از لاستیک یا سیلیکون ساخته می‌شوند.

2. ظرفیت: ظرفیت بالن نمونه برداری گاز نیز مهم است. ظرفیت بالن نمونه برداری گاز معمولاً در حدود 1 تا 5 لیتر است. برای خرید بالن نمونه برداری گاز، باید به نیاز خود و مقدار نمونه‌برداری مورد نظر توجه کنید و بالن مناسب را انتخاب کنید.

3. دقت در نمونه‌برداری: برای انتخاب بالن نمونه برداری گاز، باید به دقت در نمونه‌برداری توجه کنید. برخی از بالن‌های نمونه برداری گاز دارای ویژگی‌های خاصی هستند که باعث می‌شوند نمونه‌برداری دقیق‌تری انجام شود.

4. شکل: شکل بالن نمونه برداری گاز نیز مهم است. بعضی از بالن‌های نمونه برداری گاز دارای شکل استوانه‌ای و بعضی دیگر دارای شکل کروی هستند. برای خرید بالن نمونه برداری گاز باید به نیاز خود و هدف استفاده توجه کنید و بالن مناسب را انتخاب کنید.

5. سایر ویژگی‌ها: در انتخاب بالن نمونه برداری گاز باید به سایر ویژگی‌های آن نیز توجه کنید. به عنوان مثال، برخی از بالن‌های نمونه
برای استفاده از بالن نمونه برداری گاز، مراحل زیر را باید انجام داد:

1. آماده‌سازی بالن: ابتدا باید بالن را آماده کرد. اگر بالن جدید است، ابتدا باید آن را با آب و صابون شستشو داده و سپس خشک کرد. در صورت استفاده مجدد از بالن، باید آن را با یک حلال مناسب مثل الکل یا اسید سولفوریک مورد تمیز کردن قرار داد.

2. آماده‌سازی نمونه: سپس باید نمونه گازی را که قصد نمونه‌برداری از آن را دارید آماده کنید. این شامل انتخاب نمونه مناسب، بررسی دما و فشار آن و نحوه جمع‌آوری نمونه است.

3. نمونه‌برداری: سپس باید بالن را به دستگاه نمونه‌برداری گاز وصل کرده و نمونه‌برداری را از گاز مورد نظر انجام داد.

4. بسته‌بندی: پس از نمونه‌برداری، باید بالن را با بسته‌بندی مناسب محکم کرد تا گاز نمونه‌برداری شده در بالن نشت نکند.

5. نگهداری: بعد از نمونه‌برداری، باید بالن را در محل مناسبی نگهداری کرد. برای نگهداری بالن نمونه برداری گاز باید از نور خورشید و حرارت شدید دوری کرد و در محیط خنک و خشک نگهداری شود.

توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از بالن نمونه برداری گاز، باید به مقررات ایمنی و اطلاعات فنی تولید کننده رعایت شود.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ