4- آمینو یوارسیل 500 گرمی کد L03332 ساخت شرکت آلفا ایسر آلمان
معرفی 4- آمینو یوارسیل 500 گرم (L03332) ساخت آلفا ایسر آلمان
 4- آمینو یوارسیل 500 گرم (L03332) یک محصول شیمیایی درجه یک تولید شده توسط آلفا ایسر آلمان است. این ماده شیمیایی با کیفیت بالا به طور گسترده در صنایع دارویی و شیمیایی برای اهداف مختلف تحقیق و توسعه استفاده می شود. 4- آمینو یوارسیل یک پودر کریستالی و سفید رنگ است که در آب محلول است و وزن مولکولی آن 126.12 گرم در مول است.
 این ماده شیمیایی در درجه اول در محصولات دارویی به عنوان واسطه ای برای سنتز عوامل ضد سرطان، عوامل ضد ویروسی و عوامل ضد میکروبی استفاده می شود.4- آمینو یوارسیل همچنین در صنایع شیمیایی به عنوان پیش ماده برای سنتز مواد شیمیایی مختلف مانند باربیتورات ها،   استفاده می شود.

4- آمینو یوارسیل 500 گرمی (L03332) در یک ظرف بسته بندی خوب عرضه می شود که کیفیت و ایمنی محصول را در طول حمل و نقل و نگهداری تضمین می کند. این محصول مطابق با استانداردهای بین المللی است و آن را به یک انتخاب قابل اعتماد برای فرآیندهای تحقیق و توسعه تبدیل می کند. 
در پایان 4- آمینو یوارسیل 500 گرم (L03332) یک محصول شیمیایی با کیفیت برتر است که به طور گسترده در صنایع دارویی و شیمیایی برای اهداف مختلف تحقیق و توسعه استفاده می شود. سطح خلوص بالا و کیفیت قابل اعتماد آن را به یک انتخاب عالی برای محققان و دانشمندانی تبدیل می کند که به دنبال یک واسطه قابل اعتماد برای فرآیندهای تحقیقاتی خود هستند.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲۹۰,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ