ایندیوم تری کلراید 10 گرمی کد 11859 آلفا ایسر آلمان
ایندیوم کلراید ، با فرمول شیمیایی InCl3•xH2O (که x نشان دهنده تعداد مولکول های آب است)، دارای فرمول وزنی 221.18 (بی آب) است. این یک ترکیب کریستالی است. ایندیوم تری کلراید شدیدا جاذب رطوبت  است و باید در دمای محیط در زیر نیتروژن نگهداری شود تا از جذب رطوبت جلوگیری شود.

کاربردهای ایندیوم تری کلراید شامل استفاده از آن به عنوان یک عامل برش ملایم و انتخابی برای ترت-بوتیل دی متیل سیلیل اترها است. به عنوان یک کاتالیزور اسید لوئیس در تبدیلات آلی مختلف عمل می کند. همچنین تبدیل آلدئیدها به دی استات‌های گوهر را از طریق یک فرآیند انتخابی شیمیایی کاتالیز می‌کند. این ترکیب را می توان در تهیه لیتیوم ایندیم هیدرید، یک عامل کاهش دهنده در محل استفاده کرد. این ماده در کاتالیزور واکنش هایی مانند آسیلاسیون فریدل کرافت و واکنش های دیلز-آلدر کاربرد دارد. علاوه بر این، می تواند تراکم Knoevenagel بین باربیتوریک اسید و آلدئیدها را کاتالیز کند.

مهم است که ایندیوم کلراید را از بازهای قوی و عوامل اکسید کننده قوی دور نگه دارید.

در اینجا برخی از مراجع مربوط به هیدرات کلرید ایندیم (III) آورده شده است:
1. یداو، ج.س. سوبا ردی، بی.وی. Srinivas، C. "Trichloride ایندوم کاتالیزور تبدیل شیمیایی انتخابی آلدئیدها به Gem-Diacetates." مصنوعی. اشتراک. 2002، 32 (14)، 2149-2153.
2. اونیشی، ی. نیشیموتو، ی. یاسودا، م. بابا، A. "برش ملایم و انتخابی ترت بوتیل دی متیل سییل اترها توسط ایندیم (III) کلرید." سازمان Lett. 2014، 16، (4)، 1176-1179.

هنگام خرید هیدرات کلرید ایندیم (III)، توصیه می شود با فروشگاه آزمیران تماس بگیرید. آنها می توانند اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن، قیمت گذاری، و روش های پرداخت ارائه دهند. علاوه بر این، توجه به مشخصات محصول، مانند سطح خلوص، بسته بندی، و هر گونه نیاز خاص حمل و نقل یا ذخیره سازی مهم است.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۲,۹۴۲,۰۱۳ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ