آیروسیل 200 دارویی بسته بندی 25 کیلویی ساخت کمپانی دگوسا آلمان

شماره CAS

7631-86-9

کد EC

231-545-4

کد HS

2811.22.00

فرمول مولکولی

SiO 2

وزن مولی

60.08 گرم در مول

ساختار شیمیایی

دی اکسید سیلیکون آمورف ، ژل سیلیکا با Mesopore.

نامهای دیگر

دی اکسید سیلیکون ، دی اکسید سیلیکون ، سیلیس بدون آب کلوئیدی

مشخصات استاندارد محصول

رطوبت فله

50 گرم در لیتر

SiO 2

> 99.9

کلر

<50 ppm

دریافت

<20 ppm

FE

<20 ppm

رطوبت

<2.0٪

Ph٪

4.2

 
شرح کالا 

اطلاعات عمومی در مورد AEROSİL 200

ماده آئروسیلی ، فرمول شیمیایی آن SiO 2 است  ، اولین بار در سال 1942 در فرانکفورت آلمان توسط شرکت عوامل شیمیایی در Degussa Plants تولید شد. این ماده اولیه تولید شده AEROSİL نام دارد. ماده اولیه آن SiO2 است که هسته آن شیشه ، ماسه و کوارتز است .این ماده که از نوع ساختاری آمورف برخوردار است ، 200 متر مکعب است ./ g دی اکسید سیلیکون است ، یک پودر ریز از کریستال دودی هیدروفیل با یک سطح خاص. مقادیر موجود در ترکیب ها و خلوص های مختلف هنگامی که به عنوان مواد افزودنی فیلتر استفاده می شوند ، می توانند با نتایج مطلوب به دست بیایند. Aerosil یک هادی حرارتی بسیار ضعیف است. از آنجا که هدایت حرارتی هر ماده ای به اندازه Aerosil ، استاد دانشگاه کالیفرنیا نیست. دکتر هدایت حرارتی از نظر تئوری صفر توسط CL Tien صفر بود. این ماده قابلیت جذب رطوبت تا 120-125٪ از وزن مخصوص به خود را دارد. انواع هواساز -380 ، (380 متر مربع در گرم) نیز با توجه به مناطق استفاده از آن ارجح است.


تولید و واکنش

اروزیل حدود 1000 درجه حرارت C، O 2 و H 2 سیلیکون تتراکلرید در شعله های آتش از گاز ها (SiO 4 ) توسط هیدرولیز دست آمده است. SiO 2 حاصل به صورت دانه های برف است. در هنگام مشاهده از بیرون ، از برف نرم در حال سقوط در یک سازه نازک برخوردار است. از کنترل رطوبت استفاده می کند




نمک سدیم ، کلسیم و منیزیم (سیلیکات سدیم ، سیلیکات کلسیم و سیلیکات منیزیم) از سیلیکوندیوکسید استفاده می شود. دی اکسید سیلیکون را می توان صرفاً در مکانهایی که کنترل رطوبت در مناطق ذخیره سازی مورد نیاز است و یا در جایی که مایل به نگه داشتن آن در مقادیر مشخص هستند ، مورد استفاده قرار گرفت و سیلیکاگل که ورودی اصلی مواد اولیه است ، می توان در تولید دی اکسید سیلیکون از نظر مزیت و کارایی ترجیح داد. استفاده از دی اکسید سیلیکون یا ژل سیلیس در انبار بسیار متداول است.

غذا

دی اکسید سیلیکون با کد E 551 به منظور افزایش وضوح در نوشابه های گازدار گازدار در صنایع غذایی ارجحیت دارد. سیلیکات آلومینیوم (بنتونیت) ، یکی از مشتقات دی اکسید سیلیکون ، همراه با 80 ژلاتین شکوفه به عنوان یک عامل شفاف سازی به ویژه در پردازش سیب استفاده می شود.

دارو

Aerosol در تولید قرص های دارویی در  صنعت دارویی شرکت دارد و همچنین به عنوان یک عامل کمکی در پاکسازی باکتری های آنتی بیوتیکی و داروهای ضد عفونی عمل می کند.

دیگر

این ماده در بسیاری از بخش ها برای جلوگیری از تراکم مورد استفاده قرار می گیرد سیلیکات با توجه به اندازه ذرات محصول مورد استفاده ، سیالیت آزاد به دست آمده و با ظرفیت جذب مناسب انتخاب می شود. به طور کلی ، هنگام تعیین نوع دی اکسید سیلیکون مناسب ، توصیه می شود از دی اکسید سیلیکون استفاده شود که اندازه ذره آن 1/7 از اندازه ذرات محصول مورد استفاده قرار گیرد.

ترجمه توسط گوگل 

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ