Live and Dead Cell Assay (ab115347)

نام محصول

آزمایش سلول‌های زنده و مرده

روش تشخیص

فلورسنت

بررسی اجمالی محصولات

Live Dead Assay Kit ab115347  سلول‌های زنده و مرده را با رنگ‌های فلورسنت با پروتکل سنجش مرده زنده یک مرحله‌ای برچسب‌گذاری می‌کند. این برای کمی سازی سریع زنده ماندن سلول با استفاده از فلوسیتومتری یا میکروسکوپ فلورسنت استفاده می شود.

محلول رنگ آمیزی Live Dead ترکیبی از دو رنگ فلورسنت است که به طور متفاوتی سلول های زنده و مرده را نشان می دهد.

رنگ سلول زنده، سلول‌های سالم و زنده را سبز رنگ نشان می‌دهد. تا زمانی که استرازهای درون سلولی موجود در همه جا گروه های استری را حذف کرده و مولکول را فلورسنت کنند، غشایی نفوذپذیر و غیر فلورسنت است. تحریک (حداکثر) و انتشار (حداکثر) 494 نانومتر و 515 نانومتر (مشابه FITC) هستند.

رنگ سلول‌های مرده سلول‌های دارای غشای پلاسمایی آسیب‌دیده را قرمز نشان می‌دهد. این غشا غیرقابل نفوذ است و با میل ترکیبی بالا به DNA متصل می شود. پس از اتصال به DNA، فلورسانس 30 برابر افزایش می یابد. Excitation (حداکثر) و انتشار (حداکثر) 528 نانومتر و 617 نانومتر هستند.

پروتکل سنجش زنده مرده از یک روش رنگ آمیزی یک مرحله ای استفاده می کند که ساده و سریع است. می توان از آن به طور مستقیم در محیط کشت سلولی استفاده کرد.

یادداشت

این روش برای استفاده با سلول های ثابت / تثبیت سلولی مناسب نیست.

محلول رنگ آمیزی Live Dead برای 1000 سنجش کافی است.

سنجش های مرتبط

راهنمای سنجش سلامت سلول را مرور کنید   تا در مورد کیت‌های انجام  سنجش زنده‌مانی سلولی ،  سنجش سمیت سلولی  و  سنجش تکثیر سلولی بیاموزید .

روش

فلوسایتومتر، میکروسکوپ فلورسانس

آخرین بروزرسانی 1401.8.2

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ