هیدروکسیل آمونیوم کلراید مرک 250 گرمی کد 822334

هیدروکسی آمونیوم کلرید نمک اسید هیدروکلریک هیدروکسی آمین است. هیدروکسیل آمین یک واسطه بیولوژیکی در نیتریفیکاسیون (اکسیداسیون بیولوژیکی آمونیاک با اکسیژن به نیتریت) و در آناموکس (اکسیداسیون بیولوژیکی نیتریت و آمونیوم به گاز دی نیتروژن) است که در چرخه نیتروژن در خاک و تصفیه خانه های فاضلاب مهم هستند .

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آلمان آمادگی دارد هیدروکسیل آمین هیدروکلراید آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

·       شماره کاتالوگ 822334

·       مترادف ها       هیدروکسی آمین هیدروکلراید

·       شرح    هیدروکسی آمونیوم کلرید

·       شماره CAS      5470-11-1

·       شماره شاخص EC       612-123-00-2

·       شماره EC       226-798-2

·       فرمول             ClH4NO

·       فرمول شیمیایی          NH2OH * HCl

·       جرم مولی       69.49 گرم در مول

·       کد HS  2825 10 00

خصوصیات ظاهری:

·       تراکم    1.67 گرم بر سانتی متر مکعب (25 درجه سانتی گراد)

·       نقطه ذوب        154 درجه سانتی گراد

·       مقدار pH         2.5 - 3.5 (50 گرم در لیتر، H2O، 20 درجه سانتیگراد)

·       فشار بخار        0.054 Pa (50 درجه سانتیگراد)

·       چگالی ظاهری  900 کیلوگرم بر متر مکعب

·       انحلال پذیری    470 گرم در لیتر

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ،

کاربرد:

·       هیدروکسی آمونیوم کلرید در سنتز آلی برای تهیه اکسیم ها و اسیدهای هیدروکسامیک از اسیدهای کربوکسیلیک ، هیدروکسی آمین های جایگزین N- و O- و واکنش های افزودن پیوند دوگانه کربن- کربن استفاده می شود.

 

·       در طول روش استیل بروماید برای استخراج لیگنین از زیست توده لیگنوسلولزی ، می توان از هیدروکسی آمونیوم کلرید برای حذف برم و پلی برومید از محلول استفاده کرد.

 

·       در درمان های سطحی، از آن در تهیه مواد ضد پوست ، بازدارنده های خوردگی و افزودنی های پاک کننده استفاده می شود. همچنین یک ماده اولیه برای تولید داروها و مواد شیمیایی کشاورزی است. در صنایع لاستیک و پلاستیک، یک آنتی اکسیدان، تسریع کننده ولکانیزاسیون و حذف کننده رادیکال ها است .

 

·       همچنین به عنوان یک تثبیت کننده برای رنگ های نساجی، کمکی در برخی از فرآیندهای رنگرزی، به عنوان کمک استخراج و شناورسازی فلز، به عنوان یک آنتی اکسیدان در اسیدهای چرب و صابون ها، و به عنوان تثبیت کننده رنگ و افزودنی امولسیونی در فیلم های رنگی استفاده می شود.

 

·       همچنین در شیمی تجزیه در تجزیه و تحلیل آهن موجود در آب ترکیب شده با α، α-دی پیریدیل استفاده می شود. کلرید هیدروکسی آمونیوم تمام آهن موجود در Fe 2+ را تبدیل می کند و سپس یک کمپلکس هماهنگی با دی پیریدیل ایجاد می کند.

موارد مشابه :

ایمنی:

·       دسته بندی های خطر   مواد منفجره، مضر، محرک، سرطان زا، حساس کننده، خطرناک برای محیط زیست

برگه آنالیز:

·       سنجش (آرژانتومتری)   ≥ 98.0٪

·       هویت (IR)       قبولی در آزمون

سئوالات شما

هیدروکسیل آمین هیدروکلراید برای چه مواردی استفاده می شود؟

هیدروکسی آمین هیدروکلراید یک مهارکننده مونوآمین اکسیداز است. برای تهیه اکسیم ها و اسیدهای هیدروکسمیک در سنتز آلی استفاده می شود . به عنوان یک بازدارنده کوپلیمریزاسیون عمل می کند. می توان از آن برای حذف برم و پلی برومید از محلول در حین استخراج لیگنین از زیست توده لیگنوسلولزی استفاده کرد.

آیا هیدروکسی آمین هیدروکلراید همان هیدروکسی آمونیوم کلرید است؟

کلرید هیدروکسی آمونیوم (هیدروکسیلامین هیدروکلراید) نمک اسید هیدروکلریک هیدروکسیل آمین است که یک واسطه بیولوژیکی در نیتریفیکاسیون و در آناموکس است.

آیا هیدروکسی آمونیوم کلرید یک اسید است؟

هیدروکسی آمونیوم کلرید نمک اسید هیدروکلریک هیدروکسی آمین است.

چگونه هیدروکسی آمونیوم کلرید درست می کنیم؟

کلرید هیدروکسی آمونیوم را می توان با احیای نیتریت پتاسیم اسیدی شده (معروف به اسید نیتروژن) با بی سولفیت پتاسیم ، که سولفات هیدروکسی آمونیوم تولید می کند، تهیه کرد. برای به دست آوردن کلرید، کلرید باریم اضافه می شود.

آیا هیدروکسی آمین هیدروکلراید سمی است؟

ICSC 0709 - هیدروکسیلامین هیدروکلراید. قابل احتراق نیست. در آتش دود (یا گازهای) تحریک کننده یا سمی ایجاد می کند . خطر انفجار در نتیجه تجزیه در هنگام گرم شدن.

آیا هیدروکسیل آمین هیدروکلراید خورنده است؟

برای موجودات آبزی بسیار سمی است. خورنده به فلز . اندام های هدف: خون، کلیه ها، کبد، طحال، چشم، پوست. چشم: باعث سوزش چشم و سوختگی های احتمالی می شود.

 

تاریخ اعتبار قیمت:1401/10/16

هیدروکسیل آمین هیدروکلراید

Hydroxylammonium chloride

هیدروکسی آمونیوم کلرید

کد 822334 مرک

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ