آدنوزین 5'-تری فسفاتاز از قشر مغز خوک 5 یونیت کد A7510
کاربرد :
ATPase برای آزاد سازی فسفر معدنی از ATP استفاده می شود. ATPase ، از قشر مغز خوک ، در آزمایشات مهار فعالیت Na / K-ATPase استفاده شده است.

اقدامات Biochem / Physiol :
این آنزیم غشا ATP را به ADP و ارتوفسفات هیدرولیز می کند. هیدرولیز با تبادل یونهای سدیم و پتاسیم در غشای پلاسما همراه است. آنزیم تقریباً در تمام بافتهای موجودات بالاتر وجود دارد ، اما بیشتر در کلیه وجود دارد که یونهای سدیم را از فیلتر گلومرول بازجذب می کند. Na + ، K + -ATPase تحت تأثیر تغییرات کلسیم داخل سلول قرار دارد. همچنین به اوآباین حساس است و توسط وانادات مهار می شود ، و ( در شرایط in vitro ) توسط SPAI-1 ، یک پپتید جدا شده از اثنی عشر خوک. گزارش شده است که توسط فسفوریلاسیون توسط پروتئین کیناز A (PKA) تنظیم می شود. بوفالین و سایر استروئیدهای قلب ، ممکن است فعالیت Na + / K + -ATPase را مهار کرده و تمایز سلولهای HL60 ، U937 و ML1 را القا کنند.
این آنزیم غشا ATP را به ADP و ارتوفسفات هیدرولیز می کند. هیدرولیز با تبادل یونهای سدیم و پتاسیم در غشای پلاسما همراه است. آنزیم تقریباً در تمام بافتهای موجودات بالاتر وجود دارد ، اما بیشتر در کلیه وجود دارد که یونهای سدیم را از فیلتر گلومرول بازجذب می کند. Na + ، K + -ATPase تحت تأثیر تغییرات کلسیم داخل سلول قرار دارد. همچنین به اوآباین حساس است و توسط وانادات مهار می شود ، و ( در شرایط in vitro ) توسط SPAI-1 ، یک پپتید جدا شده از اثنی عشر خوک. گزارش شده است که توسط فسفوریلاسیون توسط پروتئین کیناز A (PKA) تنظیم می شود.

تعریف واحد :
یک واحد با حضور Na + ، K + و Mg 2+ ، 1.0 میکرومول فسفر معدنی را از ATP در دقیقه با pH 7.8 در 37 درجه سانتی گراد آزاد می کند .

فرم بدنی :
پودر لیوفیلیزه شده حاوی 90٪ ساکارز ، 0.4٪ EDTA Na 4 و 0.06٪ NaCl.

یادداشت آماده سازی :
یدید سدیم کسری از Nakao و همکاران ، Biochem استخراج شده است. بیوفیز Res کمون. ، 19 ، 755 (1965).

شماره CAS9000-83-3
 NACRESNA.54
 شماره MDLMFCD00135671
 شماره کمیسیون آنزیم (EC)3.6.1.3 (BRENDA | IUBMB)
سطح کیفیت200
دمای ذخیره سازی−20 درجه سانتیگراد
ترکیب بندیپروتئین ، 5.0-25.0٪ بیورت
فرمپودر لیوفیلیزه
اطلاعات ژنخوک ... ATP1A1 (397481) ، ATP1B1 (396898)
شرحسدیم و پتاسیم فعال می شود

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ