آلدهید دهیدروژناز 25 یونیت کد A6338
توضیحات کلی :
آلدهید دهیدروژناز یک تترامر است و دارای چندین ایزوفرم متفاوت است. آنزیمی که در بافر پیرو فسفات 0.01 میلی متر آزمایش شده است ، در حدود pH 9.3 با استالدئید به عنوان سوبسترا یک حد مطلوب را نشان می دهد.یون های پتاسیم و سیستئین برای فعالیت آنزیم ضروری هستند. روبیدیوم یا NH4 + می توانند جایگزین K + و گلوتاتیون سیستئین شوند. لیتیم، سدیم + ، و حسابهای + واکنش را مهار کند.آلدئید دهیدروژناز توسط پروپیلوره ، کروتونالدئید ، ای پروپیل ایزوسیانات ، سیکلوهگزیل ایزوسیانات ، 1-n-پروپیل-1 - [(4 -کلروف آنفیل ) سولفونیل] -3-n-پروپی لوره و 1-متیل-1- [] مهار می شود. (4 -کلروفن یل) سولفونیل] -3-n-پروپیلو rea. از آنزیم ممکن است برای کمی سازی آلدهیدهای موجود در خون استفاده شود.
آلدهید دهیدروژناز (ALDH) در هسته ، سیتوزول ، میتوکندری و شبکه آندوپلاسمی سلول ها وجود دارد.

کاربرد :
آلدهید دهیدروژناز (ALDH) برای ارزیابی اثرات عصاره گلابی بر فعالیت ALDH استفاده شده است. همچنین برای تعیین رنگ سنجی اتانول با نظارت بر کاهش آنزیمی نیکلینامید آدنین دینوکلئوتید (NAD) استفاده شده است.

بسته بندی :
25 ، 100 ، 250 واحد در بطری پلی

اقدامات Biochem / Physiol :
آلدئید دهیدروژناز حاصل از مخمر نانوا باعث کاهش نوکلئوتیدهای پیریدین توسط چندین آلدهید می شود.این اکسیداسیون طیف وسیعی از بسترها مانند استالدئید ، فرمالدئید ، پروپیونالدهید ، n-بوتیل آلدئید ، ایزوبوتیل آلدئید ، n-valeraldehyde ، کپروآلدهید ، بنزالدئید ، گلیکوآلدئید ، D- گلیسیدیل ، سدیم گلیدئید ، سدیم گلیسیدالیدئید ، گلیس آلدئید ، گلیسیدالیدئید ، سدیم گلیسیدالیدئید ، سدیم گلیس آلدئید آلدهید دهیدروژناز برای مطالعه تولید اتانول و ایزوبوتانول استفاده می شود. غلظت اتانول را می توان با نظارت بر کاهش آنزیمی نیکوتین آمید آدنین دینوکلئوتید (NAD) با استفاده از الکل دهیدروژناز پس از پیش از حذف آلدئید توسط آلدهید دهیدروژناز ، از نظر رنگی تعیین کرد.

تعریف واحد :
یک واحد در حضور β-NAD + ، پتاسیم و تیولها ، 1.0 میکرومول استالدئید را به اسید استیک در دقیقه در 25 درجه سانتی گراد در pH 8.0 اکسید می کند .

فرم بدنی :
حاوی لاکتوز ، فسفات پتاسیم و نمک های بافر سیترات و اسید مرکاپتوسوچینیک است.

بازسازی :
این آنزیم را می توان با مقدار 0.3 میلی گرم در میلی لیتر در 100 میلی مولار بافر Tris-HCl (pH 8.0) حل کرد که حاوی 0.02٪ BSA است.

 شماره MDLMFCD00081306
 شماره EC232-846-3
 شماره کمیسیون آنزیم (EC)1.2.1.5 (BRENDA | IUBMB)
 NACRESNA.54
شماره CAS9028-88-0
mol wt228 کیلو دالتون
فرمپودر لیوفیلیزه
دمای ذخیره سازی−20 درجه سانتیگراد
سطح کیفیت200
حمل شده دریخ خشک
ترکیب بندیپروتئین ، uret5.0 bi بیورت

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ