دی متیل سولفید ۱ لیتری کد ۸۲۰۸۳۳ مرک آلمان
شرح مختصر 

دی‌متیل سولفید یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۱۰۶۸ است. شکل ظاهری این ترکیب، مایع بی‌رنگ است. دی متیل سولفید یک متیل سولفید است که در آن اتم گوگرد با دو گروه متیل پیوند دارد. این ماده به طور طبیعی توسط برخی جلبک های دریایی تولید می شود. دی متیل سولفید نوعی ترکیب شیمیایی آلی با گوگرد است که بوی نامطبوع دارد.

فرمول: C2H6S

نقطه جوش: ۳۷٫۳ ‪°C

چگالی: ۸۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب

جرم مولی: ۶۲٫۱۳ گرم بر مول

دی متیل سولفید برای چه مواردی استفاده می شود؟

این ماده به عنوان یک عامل پیش سولفور برای کنترل تشکیل کک و مونوکسید کربن در تولید اتیلن استفاده می شود . DMS همچنین در طیف وسیعی از سنتزهای آلی، از جمله به عنوان یک عامل کاهنده در واکنش های ازونولیز استفاده می شود. همچنین به عنوان یک جزء طعم دهنده غذا کاربرد دارد.

دی متیل سولفید کجا یافت می شود؟

دی متیل سولفید گونه غالب گوگرد فرار است که در آب سطحی دریا یافت می شود (کتل و همکاران، 1999a). از دست دادن اتمسفر و اکسیداسیون متعاقب آن نقش مهمی در تشکیل CCN در تروپوسفر دارد (چارلسون و همکاران، 1987؛ آندری و همکاران، 1995)

آیا دی متیل سولفید سمی است؟

بر اساس آزمایش‌های حیوانی با قرار گرفتن در معرض یکبار، دی متیل سولفید در صورت بلعیدن نسبتاً سمی، در صورت جذب از طریق پوست کمی سمی و در صورت استنشاق کمی سمی در نظر گرفته می‌شود . این ترکیب دارای بوی قوی و نامطلوب است که می تواند باعث تهوع، سرگیجه یا سردرد شود.

آیا دی متیل سولفید سرطان زا است؟

داده های انسانی در مورد اثرات سرطان زایی دی متیل سولفید ناکافی است. تومورهایی در مجرای بینی، ریه ها و قفسه سینه حیواناتی که از طریق استنشاق در معرض دی متیل سولفات قرار گرفته اند مشاهده شده است. EPA دی متیل سولفات را به عنوان گروه B2 طبقه بندی کرده است که احتمال سرطان زا برای انسان است.

چرا دی متیل سولفید به گاز طبیعی اضافه می شود؟

ترکیبات مرکاپتان، تتراهیدروتیوفن (THT) و دی متیل سولفید (DMS) از جمله محبوب ترین مواد شیمیایی اضافه شده به گاز طبیعی هستند. عناصر سولفوریک و تطبیق پذیری مرکاپتان آن را به یک رایحه بسیار موثر تبدیل کرده است. درباره این افزودنی سوخت بیشتر بیاموزید تا به شما کمک کند از نشت گاز احتمالی محافظت کنید .۱۷ آوریل ۲۰۲۰

آزمیران وارد کننده دی متیل سولفید مرک آلمان بوده و آمادگی دارد این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهد در صورت نیاز از اطلاع دقیق و به روز قیمت با شماره ۰۹۱۲۵۳۴۴۳۶۸ تماس بگیرید 

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۴,۳۵۶,۰۴۴ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ