شوف بالن دیجیتال همزن دار ۲۵۰ میلی مدل HMS250D ساخت کمپانی ترمومگ
شوف بالن یا منتل گرمایشی دستگاهی است که در آزمایشگاه‌های علمی برای اعمال حرارت به ظروف آزمایشگاهی استفاده می‌شود. این ابزار به دلیل توانایی توزیع یکنواخت حرارت بر روی سطح ظروف، از شیشه شکستگی به علت شوک حرارتی جلوگیری می‌کند که با دیگر روش‌های گرمایشی مانند صفحه گرم یا مشعل بونسن تفاوت دارد.

شوف بالن‌ها از عنصر گرمایشی که در یک پوسته پارچه‌ای یا فیبرگلاس قرار داده شده است، ساخته می‌شوند. قسمت داخلی این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند فلاسک‌ها یا ظروف با پایه گرد را برای گرم کردن نگه دارد. برخی از شوف بالن‌ها نیز امکان کنترل دما از طریق یک رئوستات یا کنترل کننده دیجیتال داخلی را فراهم می‌کنند.

این دستگاه‌ها به طور عمده در پژوهش‌های علمی و کاربردهای صنعتی، خصوصا در حوزه شیمی، برای گرم کردن و جوشاندن محلول‌ها، ذوب مواد یا تحریک واکنش‌ها استفاده می‌شوند.

همچنین مانند هر منبع گرمایی دیگری که در آزمایشگاه استفاده می‌شود، هنگام استفاده از شوف بالن باید از رعایت معیارها و پروتکل‌های ایمنی اطمینان حاصل کرد. این شامل عدم تجاوز از دمای توصیه شده و مطمئن شدن از خاموش بودن دستگاه در زمانی که استفاده نمی‌شود، می‌باشد.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۵,۲۹۰,۰۱۴ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۶۸۰,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۹۸۵,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ