پیست (آب فشان) 1 لیتری ایرانی
پی ست یا آب فشان آزمایشگاهی وسیله ای پلاستیکی آزمایشگاهی است که قابل اتوکلاو بوده و میتواند محلولهای  تا دمای 75 درجه سانتیگراد را در ظروف آزمایشگاهی جابجا کرد. 
با پی ست میتوان انواع محلولها با pH خنثی را جابجا کرد از جمله بافرها و یا محلولهای Kcl سه مولار یا استانداردهای آزمایشگاهی ولی اصول جهت آب مقطر طراحی شده است. 
همچنین از پی ست جهت شستشوی انواع بالن ها و یا بالن های حجمی و یا بورت ها یا تمیز کردن تتوهای بدن و یا میزهای آزمایشگاهی و یا وسایل آزمایشگاهی استفاده میشود. 

تصویر پی ست کارتل

تصویر پی ست لیبل دار ایزولب آلمان

بعضی پی ست ها در آزمایشگاهها دارای لیبل بوده که بیشتر جهت الکلهای 2 پروپانول و اتانول یا متانول استفاده میشود.
از بهترین شرکتهای خارجی که این پیست ها را تولید میکنند و در بازار ایران میتوان یافت پیست کارتل ایتالیا و یا ایزولب آلمان میتوان نام برد. ولی به علت گرانبها بودن محصولات خارجی اصولا از پیست های ایرانی استفاده میشود. 

نحوه کار 
ابتدا محلول را درون بطری ریخته درب آن را محکم ببندید هنگام فشار دادن بدنه پلاستیکی محلول از قسمت نازل بالای پیست با دقت خارج میشود. هرچقدر قدرت فشار به بدنه پلاستیکی بیشتر باشد محلول با فشار و دبی بیشتری خارج میشود.

موارد مصرف دیگر
امروزه از پی ست جهت شستشوی تتو های بدن در آرایشگاهها نیز استفاده میگردد. همچنین در گلخانه های تحقیقاتی جهت آبیاری گلدانهای بسیار کوچک از این وسیله استفاده میشود.
این وسیله در تمامی آزمایشگاهها مورد استفاده قرار میگیرد. 

تصویر پی ست آزمایشگاهی

آزمیران به عنوان فروشنده انواع ظروف پلاستیکی ایرانی و خارجی آمادگی دارد این محصول را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. 
کافیست تعداد و حجم پیست درخواستی را به شماره تلفن 09125344368 واتس آپ نمائید کارشناسان ما در اسرع وقت اقدام به ارسال مشخصات فنی و قیمت مینمایند.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲۵,۰۰۰ تومان

ابزار وبلاگ