کاغذ pH رولی 0.5 تا 5 کد 90205 کمپانی MACHEREY NAGEL
کاغذهای نشانگر pH در واقع برای چندین دهه به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته اند و به عنوان یک ابزار استاندارد برای تعیین pH در کاربردهای مختلف در نظر گرفته می شوند. این کاغذهای نشانگر معمولاً به شکل یک قرقره پلاستیکی هستند که پایداری طولانی مدت و محافظت در برابر تأثیرات خارجی را ارائه می دهد.

در اینجا برخی از جزئیات کلیدی در مورد کاغذ نشانگر pH شرح داده شده است:

- پلتفرم: به نوع محصول مورد استفاده برای تعیین PH اشاره دارد. پلت فرم یا مارک خاص کاغذ نشانگر در اطلاعات داده شده ذکر نشده است.

- پارامتر: پارامتر pH است که اسیدیته یا قلیایی بودن محلول را نشان می دهد. مقادیر pH از 0.5 تا 5 متغیر است که 7 خنثی، مقادیر کمتر از 7 اسیدی و مقادیر بالای 7 قلیایی هستند.

- درجه بندی: درجه بندی به افزایش هایی اطلاق می شود که در آن مقادیر pH روی کاغذ نشانگر مشخص می شود. در این مورد، فواصل درجه بندی pH 0.5، 1.0، 1.5، 2.0، 2.5، 3.0، 3.5، 4.0، 4.5، 5.0 و 5.5 است. هر بازه نشان دهنده یک مقدار pH خاص است.

- قابل ارزیابی روی بازتاب سنج: با توجه به اطلاعات داده شده، کاغذ نشانگر بر روی بازتاب سنج قابل ارزیابی نیست. بازتاب سنج ابزاری است که شدت نور بازتاب شده را اندازه گیری می کند و گاهی اوقات برای خواندن نوارهای نشانگر pH استفاده می شود.

- گواهی CE: اطلاعات داده شده بیان می کند که کاغذ نشانگر دارای گواهی CE نیست. گواهینامه CE علامتی است که نشان می دهد یک محصول با استانداردهای ایمنی، بهداشت و حفاظت از محیط زیست برای محصولات فروخته شده در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) مطابقت دارد.

- ماندگاری: مدت زمان ماندگاری کاغذ نشانگر PH از زمان تولید 3 سال ذکر شده است. استفاده از کاغذ نشانگر در این بازه زمانی برای اطمینان از صحت و قابلیت اطمینان آن بسیار مهم است.

- دمای نگهداری: دمای نگهداری توصیه شده برای کاغذ نشانگر بین 4 تا 30 درجه سانتی گراد است. برای حفظ اثربخشی و ماندگاری کاغذ بسیار مهم است که در این محدوده دما نگهداری شود.

- محدوده تحویل: کاغذ نشانگر PH به صورت تک قرقره به طول 5 متر و عرض 7 میلی متر عرضه می شود. این طول باید مواد کافی را برای تعیین pH متعدد فراهم کند.

- مواد خطرناک: با توجه به اطلاعات داده شده، کاغذ نشانگر PH جزء مواد خطرناک محسوب نمی شود. این نشان می‌دهد که در طول ذخیره‌سازی یا استفاده، خطرات بهداشتی یا ایمنی قابل‌توجهی ندارد.

شایان ذکر است که در حالی که اطلاعات ارائه شده جزئیات خاصی را در مورد یک کاغذ نشانگر pH خاص ارائه می دهد، مارک ها و انواع مختلفی از کاغذهای نشانگر pH در بازار موجود است که هر کدام مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند.
فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ