لاکتوز براث 500 گرمی کد 107661 مرک آلمان
لاکتوز براث (Lactose Broth) یک نوع محیط کشت مایکروبی است که اغلب برای کشت و رشد باکتری‌ها استفاده می‌شود. محیط کشت یک ماده مغذی است که میکروارگانیسم‌ها در آن رشد و تکثیر می‌کنند.

لاکتوز براث، شامل لاکتوز (یک نوع قند) و براث (نوعی ماده مغذی پروتئینی) است. میکروارگانیسم‌ها قادر به مصرف لاکتوز برای تولید انرژی هستند. در بعضی مواقع، توانایی میکروارگانیسم‌ها برای هضم لاکتوز برای تشخیص بین باکتری‌های مختلف استفاده می‌شود.

با استفاده از لاکتوز براث، محققان می‌توانند رشد باکتری‌های مختلف مانند Escherichia coli و سالمونلا را مشاهده و بررسی کنند. این اطلاعات می‌تواند در تشخیص بیماری‌های مربوط به این باکتری‌ها کمک کند.

"Lactose Broth" و شماره کاتالوگ 107661 از شرکت Millipore هستید. این محصول یک محیط کشت برای میکروارگانیسم‌ها است که اغلب در آزمایشگاه‌های بیولوژی و میکروبیولوژی استفاده می‌شود.

برخی از جزئیات این محصول عبارتند از:

- کد HS: 3821 00 00
- سطح کیفی: MQ200
- بازه pH: 6.7 - 7.1 (در شرایط 13 g/l, H₂O, 25 °C)
- چگالی عملکرد: 650 kg/m3

این محصول باید در دمای +15°C تا +25°C نگهداری شود. همچنین این محصول در کلاس ایمنی 10-13 قرار دارد که به معنای این است که آن را باید به عنوان مواد مایع و جامد دیگر نگهداری کرد. 

این محصول قادر است رشد میکروارگانیسم‌های مختلفی از جمله Escherichia coli و Salmonella را تحریک کند. نتایج رشد آن‌ها در محیط کشت "خوب تا بسیار خوب" دیده شده است.

در نهایت، لازم است توجه داشت که این محصول در اثر تماس با آب، خطر بالایی برای محیط زیست ایجاد می‌کند (WGK 3).
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۰,۴۲۵,۰۱۴ تومان

ابزار وبلاگ