بنزالدئید مرک آلمان 1 لیتری کد 801756

بنزآلدئید (C6H5CHO) یک ترکیب آلی است که از یک حلقه بنزن با یک جایگزین فرمیل تشکیل شده است. این ساده ترین آلدئید معطر و یکی از مفیدترین آلدئیدهای صنعتی است.

این مایع بی رنگ با بوی بادام مانند است . عنصر اصلی روغن بادام تلخ ، بنزآلدئید است که می‌توان از تعدادی منابع طبیعی دیگر استخراج کرد. بنزآلدئید مصنوعی عامل طعم دهنده در عصاره بادام مصنوعی است که برای طعم دادن به کیک و سایر محصولات پخته شده استفاده می شود.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آلمان آمادگی دارد بنزالدهید آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

·       نام مترادف : بنزالدئید

·       نامهای انگلیسی :  Benzaldehyde, Bitter almond oil

·       فرمول : C7H6O

·       شماره Cas : 100-52-7

·       جرم ملکولی :  106.12

·       کد کالا : 801756

·       بسته بندیهای موجود : 100 و 500 میلی و 1 و 2.5 و 25 لیتری

·       ساخت شرکت مرک آلمان  

خصوصیات ظاهری:

·       بصورت مایع

·       در جه خلوص 99%

·       دارای pH 5.9 (1 g/L in H2O)

·       نقطه ذوب -26 °C

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ،

کاربرد:

·       بنزآلدئید معمولاً برای دادن طعم بادام به غذاها و محصولات معطر از جمله مایعات سیگار الکترونیکی استفاده می شود. گاهی اوقات در محصولات آرایشی استفاده می شود.

·       در محیط های صنعتی، بنزآلدئید عمدتاً به عنوان پیش ساز سایر ترکیبات آلی، از مواد دارویی گرفته تا افزودنی های پلاستیکی استفاده می شود. رنگ آنیلین مالاکیت گرین از بنزآلدهید و دی متیل آنیلین تهیه می شود . بنزآلدئید همچنین پیش ساز برخی از رنگ های آکریدین است. از طریق تراکم آلدول ، بنزآلدئید به مشتقات سینامالدئید و استایرن تبدیل می شود. سنتز اسید ماندلیک با افزودن هیدروسیانیک اسید به بنزآلدئید شروع می شود.

·       بنزالدئید به عنوان دافع زنبور عسل استفاده می شود . مقدار کمی از محلول بنزآلدئید روی تخته بخار در نزدیکی لانه زنبوری قرار می گیرد. سپس زنبورها از شانه های عسل دور می شوند تا از بخار جلوگیری کنند. سپس زنبوردار می تواند با خطر کمتری برای زنبورها و زنبوردار ، قاب های عسل را از کندو خارج کند.

·       بنزآلدئید می تواند به عنوان یک واکنش دهنده برای سنتز استفاده شود.

·       مشتقات بتا آمینه کتون توسط نانوذرات مس واکنش مانیچ یک گلدانی و سه جزئی را با کتون‌ها و آمین‌های معطر مختلف کاتالیز کردند.

·       1-فنیل-1-پروپانول انانتیو انتخابی با افزودن نامتقارن دی اتیل روی در حضور مشتقات مبتنی بر فنچون به عنوان کاتالیزور.

·       بنزوئیل بوران با واکنش با یک معرف بوریل گریگنارد (بوریل منیزیم).

·       دی اتیل بنزیلیدنمالونات توسط پیپریدین واکنش کاتالیز شده با دی اتیل مالونات.

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

·       سنجش (GC، ناحیه٪): ≥ 99.0٪ (a/a)

·       چگالی (d 20 °C/ 4 °C): 1.044 - 1.046

·       هویت (IR): آزمون را قبول می کند

سئوالات شما

آیا بنزالدئید دارو است؟

بنزآلدئید یک آلدهید معطر است که در لوازم آرایشی به عنوان دناتوره کننده، طعم دهنده و به عنوان عطر استفاده می شود. در حال حاضر تنها در هفت محصول آرایشی استفاده می شود، بالاترین غلظت گزارش شده استفاده از آن 0.5٪ در عطر بود.

آیا از بنزالدئید در غذا استفاده می شود؟

بنزآلدئید عمدتاً به عنوان افزودنی غذا و طعم‌دهنده استفاده می‌شود و می‌توان آن را در بسیاری از غذاها از جمله محصولات پخته شده، لبنیات منجمد، آب میوه، آب نبات نرم، پودینگ ژلاتینی، نوشیدنی‌های غیر الکلی، نوشیدنی‌های الکلی، آب نبات‌های سفت و آدامس یافت.

چگونه بنزآلدئید ساخته میشود؟

بنزن الکل: بنزآلدئید را می توان با اکسیداسیون بنزن الکل توسط دی کرومات پتاسیم اسیدی به دست آورد . بنزآلدئید نیز زمانی بدست می آید که بخارات بنزن الکل در دمای 300 درجه سانتیگراد مس گرم شده رسوب داده شود.

بنزوئیل کلرید: بنزآلدهید از احیای روزنموند بنزوئیل کلرید به دست می آید.

آیا بنزآلدئید برای پوست بی خطر است؟

* تنفس بنزآلدئید می تواند بینی و گلو را تحریک کرده و باعث سرفه و تنگی نفس شود. * تماس می تواند پوست و چشم را تحریک کند و قرار گرفتن در معرض مکرر می تواند باعث ایجاد بثورات پوستی شود . * قرار گرفتن در معرض می تواند باعث احساس سرگیجه و سبکی سر شود. سطوح بالاتر می تواند باعث تشنج و غش شود.

بنزآلدئید به طور طبیعی در کجا یافت می شود؟

بنزآلدئید به طور طبیعی در بادام، سیب، هلو، هسته گیلاس و زردآلو و سایر گونه های Prunus (میوه هایی که هسته دارند) یافت می شود.

آیا بنزآلدئید سرطان زا است؟

چندین مطالعه نشان داده اند که بنزآلدئید می تواند خواص سرطانی یا ضد توموری داشته باشد. به طور کلی، در غلظت های مورد استفاده در لوازم آرایشی، بنزالدئید یک خطر سرطان زا برای انسان در نظر گرفته نمی شود.

چگونه بنزآلدئید را ذخیره می کنند؟

زیر نیتروژن نگهداری شود. در ظرف را در مکانی خشک و دارای تهویه مناسب نگهداری کنید. ظروف باز شده باید به دقت بسته شوند و به صورت عمودی نگهداری شوند تا از نشتی جلوگیری شود. حساس به هوا، نور و رطوبت است.

 

تاریخ اعتبار قیمت:1401/10/16

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ