پتاسیم نیترات 50 گرمی گرید سوپراپیور کد 105065 مرک آلمان

کاتالوگ شماره 105065 اشاره به نیترات پتاسیم دارد، نیترات پتاسیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول KNO₃ است و جرم مولی آن 101.10 گرم بر مول است. این ماده در دمای 334 درجه سانتی گراد ذوب می‌شود و در آب به راحتی حل می‌شود.

نیترات پتاسیم یک اکسیدان است، یعنی می‌تواند آتش را تشدید کند. از این رو، باید با احتیاط بسیار نگهداری شود. از آن دور از حرارت، سطوح داغ، جرقه، شعله‌های باز و سایر منابع اشتعال نگه دارید. لباس محافظ، دستکش‌های محافظ، محافظ چشم، محافظ صورت و محافظ شنوایی باید در هنگام کار با این ماده پوشیده شود.

در صورت آتش‌سوزی، برای خاموش کردن آن باید از شنی خشک، مواد شیمیایی خشک یا کف مقاوم در برابر الکل استفاده کرد. باقیمانده‌ها باید به یک مرکز دفع زباله مجاز منتقل شود.

این ماده باید در دمای بین +2 تا +30 درجه سانتی گراد نگهداری شود. این محصول باید با احتیاط حمل شود و در هنگام حمل، باید به عنوان ماده اکسیدان خطرناک نشان داده شود.

نیترات پتاسیم توسط شرکت به شماره کاتالوگ 105065 با خلوص بیش از 99.995 درصد عرضه شده است. همچنین غلظت موادی نظیر کلرید، سولفات و فلزاتی مانند آلومینیوم، باریم، کلسیم و کادمیوم بسیار پایین است. این باعث می‌شود این محصول برای بسیاری از کاربردهای شیمیایی مناسب باشد.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۹,۰۳۵,۰۱۴ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ