فسفات آلکین 5G from bovine intestinal mucosa / کد P7640
اعتبار قیمت 96/1/1

خواص

دسته بندی ها مرتبط3.1.xx بازیگری در استرها ، 3.xxx هیدرولازها ، آلکالن فسفاتاز ،آلکالن فسفاتاز آنزیم ، تحلیلی و آنزیم های صنعتی ،
فرم  پودر لیوفیلیزه
مول WT  دایمر مول WT ~ 160 کیلو دالتون
حمل در  یخ مرطوب
دمای ذخیره سازی.  -20 ° C

شرح

تجزیه و تحلیل تبصره

اندازه بسته بندی در واحدهای DEA بر اساس

بسته بندی

1، 5، 10 گرم در بطری شیشه ای

500 میلی گرم در بطری شیشه ای

تعریف واحد

یک واحد DEA 1 μmole از 4-نیتروفنیل فسفات در هر دقیقه در pH 9.8 در 37 ° C هیدرولیز می گردد.(یک واحد گلیسین معادل ~ 3 واحد DEA است)

کاربرد

آلکالن فسفاتاز می توان برای dephosphorylate کازئین و پروتئین های دیگر. آلکالن فسفاتاز ممکن است نیز استفاده می شود به dephosphorylate 5'-شاخه از DNA یا RNA برای جلوگیری از خود بستن. DNA یا RNA همچنین می توانید با فسفات نشاندار (از طریق T4 کیناز polynucleotide) پس از دفسفریلاسیون با آلکالن فسفاتاز برچسب شود ..

آلکالن فسفاتاز برای صرف به پروتئین های برای ELISA، وسترن بلات، و تشخیص از رنگآمیزی استفاده می شود. این است که به طور معمول استفاده می شود به dephosphorylate پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک است. این ممکن است برای برچسب زدن پروتئین استفاده می شود که حساسیت بالا مورد نیاز است. آلکالن فسفاتاز ممکن است نیز استفاده می شود به dephosphorylate 5'-شاخه از DNA یا RNA برای جلوگیری از خود بستن. DNA یا RNA همچنین می توانید با فسفات نشاندار (از طریق T4 کیناز polynucleotide) پس از دفسفریلاسیون با آلکالن فسفاتاز برچسب شود .. P7640 محصول به مطالعه فسفاتاز آلکالین فسفاتاز مونوکلونال ضد قلیایی (APAAP) پیچیده استفاده شده است [4] .

درجه فعالیت خاص بالا برای آنتی بادی و صرف پروتئین توصیه می شود.

زیستشیمی عملیات / گیاهان

آلکالن فسفاتاز، از مخاط روده گاو، در محدوده pH 7.5-9.5 پایدار است. این آنزیم دارای ویژگی های گسترده ای برای استرهای فسفات از الکل ها، آمین ها، پیرو فسفات و فنول و آن نیاز به روی و منیزیم و یا دو ظرفیتی کلسیم یون برای فعالیت.

این آنزیم دارای ویژگی های گسترده ای برای استرهای فسفات از الکل ها، آمین ها، پیرو فسفات و فنل. این است که به طور معمول استفاده می شود به dephosphorylate پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک است.

مشخصات فیزیکی

گاو آلکالن فسفاتاز روده دیمری، گلیکوپروتئین غشاء مشتق شده است. حداقل سه ایزوفرم وجود داشته باشد، که به طور معمول دارای دو N-ارتباط دارد و یک یا چند گلیکان-O مرتبط در monomer.2 آنزیم نیاز به روی و یونهای منیزیم و یا دو ظرفیتی کلسیم برای فعالیت است.

گاو آلکالن فسفاتاز روده دیمری، گلیکوپروتئین غشاء مشتق شده است. حداقل سه ایزوفرم وجود داشته باشد، که به طور معمول دارای دو N-ارتباط دارد و یک یا چند گلیکان-O مرتبط در هر مونومر.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۳,۷۹۰,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ