دکستران 10 گرم کد D9260 سیگما
قیمت خرید دکستران 10 گرم کد D9260 سیگما شماره Cas 9004-54-0

مشخصات:

·       D9260

·       سیگما آلدریچ

·       دکستران از مزانترویدهای Leuconostoc

·       مول متوسط ​​وزنی 9000-11000

·       فرمول خطی: (C6H10O5)n

·       شماره CAS: 9004-54-0

 

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات سیگما آلدریچ آمادگی دارد دگستران آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

خصوصیات ظاهری:

·       بصورت پودر

·       دمای نگهداری یخچالی بین 2 تا 8 درجه سانیگراد

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ،

کاربرد:

دکستران ها در بسیاری از کاربردها به عنوان تجمع کننده های پلاکتی، افزایش دهنده حجم پلاسما، تنظیم کننده های فشار اسمزی، تثبیت کننده ها، محیط های جداسازی اندام ها، اجزای ماتریکس، کوپلیمرها، میکروحامل ها، عوامل اتصال، اصلاح کننده های ویسکوزیته، ضد ترومبوتیک ها، روان کننده ها و اجزای ساختار فیزیکی استفاده می شوند. آنها ممکن است به عنوان بازوهای فاصله دهنده آبدوست طولانی برای بهبود عملکرد (آزادی حرکت) پروتئین های کونژوگه/باند استفاده شوند. دکسترانس ها ممکن است برای استفاده در سیستم های حسگر زیستی مشتق شوند.

دکسترهای کمتر از 60000 دکستر به طور کلی دکستران با وزن مولکولی کم در نظر گرفته می شوند. به دلیل ویسکوزیته، تجمع و خواص نفوذ، اغلب دکستران با وزن مولکولی کم در مقابل دکستران با وزن مولکولی بالا ترجیح داده می شوند. پلیمرهای دکستران با وزن مولکولی بالا، محلول در آب، در طیف گسترده ای از کاربردهای زیست پزشکی استفاده شده است. دکستران (9000-11000)، یک دکستران با وزن مولکولی کم، ممکن است برای مطالعه فرآیندهایی مانند نفوذپذیری غشای پلاسمایی گذرا و سد خونی مغز (BBB) ​​استفاده شود. ممکن است به عنوان یک عامل ازدحام بر پایه قند در مطالعات بسته بندی پروتئین و تاشو استفاده شود.

استفاده از دکسترانس ها به عنوان بازوهای فاصله دهنده طولانی و آبدوست، عملکرد پروتئین های بی حرکت را که بر روی ماکرومولکول ها عمل می کنند، بهبود می بخشد.

یادداشت آماده سازی

به استثنای بیشترین مگاوات دکستران، D5501 (محدوده مگاوات = 5 میلیون تا 40 میلیون)، دکستران ها بسیار محلول در آب هستند. سیگما حلالیت دکسترانس ها را در غلظت های بیشتر از 30 میلی گرم در میلی لیتر در آب آزمایش می کند. دکسترانس ها همچنین آزادانه در DMSO، فرمامید، اتیلن گلیکول و گلیسرول حل می شوند. محلول های دکستران آبی خنثی را می توان با اتوکلاو در دمای 110-115 درجه سانتی گراد به مدت 30 تا 45 دقیقه استریل کرد. دکستران را می توان با اسیدهای قوی در دمای بالا هیدرولیز کرد. گروه انتهایی احیا کننده دکستران را می توان در محلول های قلیایی اکسید کرد.

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

سئوالات شما

آخرین به روز رسانی 1402.11.3

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۵,۲۱۲,۵۱۱ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ