میتومایسین سی 2 میلی گرم کد M4287 زیگما

میتومایسین سی 2 میلی گرم (Methomycin C 2mg) کد M4287، یکی از آنتی‌بیوتیک‌های ماکرولیدی است که برای درمان عفونت‌های باکتریایی استفاده می‌شود. 

شرکت سازنده این محصول، شرکت زیگما (Sigma) است که محلولی این آنتی‌بیوتیک را در اختیار می‌گذارد. برای حفظ کیفیت و ایمنی این محصول، باید به موارد زیر توجه کنید:

- میتومایسین باید در دمای 2-8 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.

- باید از نور خورشید و نور مستقیم در معرض نگهداری این محصول خودداری شود.

- این محصول حساس به رطوبت است، بنابراین باید در محیطی خشک نگهداری شود.

- باید این محصول را در جایی ایمن از دسترس کودکان نگهداری کرد.

- قبل از استفاده از این محصول، باید به دقت دستورات و راهنمایی‌های سازنده را مطالعه کرد.

میتومایسین سی 2 میلی گرم کد M4287 زیگما یک آنتی‌بیوتیک از دسته آمینوگلیکوزیدها است که به عنوان یک عامل ضد باکتریایی استفاده می‌شود. این دارو در آزمایشگاه به عنوان یک عامل آنتی‌باکتریایی در کشت باکتری‌ها استفاده می‌شود. بیشتر در آزمایشگاه‌های پزشکی، میکروبیولوژی، شیمی تجزیه و آزمایشات بالینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مثلاً میتومایسین در آزمایشات بالینی استفاده می‌شود تا باکتری‌های مقاوم به دارو را تشخیص داده و نوع دارویی که می‌تواند اثربخش باشد را مشخص کند. همچنین، این دارو در آزمایشات آنتی‌باکتریایی برای تشخیص بیماری‌های باکتریایی و تعیین حساسیت باکتری‌ها نیز به کار می‌رود.


فقط جهت مصارف آزمایشگاهی میباشد

شماره CAS 50-07-7

    
فرمول تجربی (نماد تپه) C15H18N4O5

    
وزن مولکولی 334.33

     
شماره رجیستر Beilstein 7231816

     
MDL شماره MFCD00078109

     
ماده PubChem ماده 24896917
خواص
رده های مرتبط پودرهای آنتی بیوتیک، آنتی بیوتیک ها، آنتی بیوتیک های A به Z، آنتی بیوتیک های G-M، آنتی بیوتیک ها،
بیشتر...
منبع بیولوژیکی Streptomyces caespitosus
Key InChI NWIBSHFKIJFRCO-WUDYKRTCSA-N
خط تولید BioReagent
پودر فرم
برنامه (ها) فرهنگ سلولی | پستاندار: مناسب است
خاکستری رنگ
  
بنفش / آبی
نمایش بیشتر (15)

شرح
Biochem /

حالت عمل: این محصول یک عامل القا کننده است که به طور خاص توالی نوکلئوزیدی گوانین را هدف قرار می دهد 5'-CpG-3 '. این مانع از سنتز DNA توسط واکنش کوانتومی با DNA، تشکیل روابط بین رشته های مکمل DNA است. این تعامل مانع از جداسازی رشته های مکمل DNA، مانع تکثیر DNA می شود.

طیف ضد میکروبی: میتومایسین C دارای فعالیت ضد توموری قوی، به ویژه در برابر سلول های تومور آسریت Ehrlich و اقدامات ضد باکتری قوی علیه باکتری های گرم مثبت و گرم منفی است.

میتومایسین C موجب اتصال متقابل DNA دو رشته ای می شود که منجر به جهش، مهار سنتز DNA، آغاز روندهای تعمیر DNA و فعال شدن آپوپتوز می شود. توانایی مهار سنتز دی ان ای مربوط به گروه آمینو کینون موجود در میتومسین است. [4] [6] این ترکیب روی سنتز RNA و پروتئین تاثیر نمی گذارد. در کشت بافت، این ترکیب باعث کاهش حیوانیت سلولی و مهار کردن میتوز می شود و باعث تخریب هسته و تولید سلول های غول پیک می شود. میتومایسین C دارای فعالیت های ضد گرمی منفی و ضد گرمی قوی است. [6]
احتیاط

این ویج حاوی 2 میلی گرم میتومایسین C و 48 میلی گرم NaCl است. راه حل های اسمی باید فریزر شود و در دمای 2 تا 8 درجه سانتیگراد در تاریکی نگهداری شود. راه حل هایی که در pH 6-9 می توانند تا حداکثر یک هفته در دمای 0-5 درجه سانتیگراد نگهداری شوند، اما اگر رسوب ایجاد شود، باید محلول تازه ای تهیه شود - محلول رسوب شده برای سلول های سمی اثبات شده است.
یادداشت آماده سازی

میتومایسین C محلول در آب در 5 میلی گرم / میلی لیتر است، با pH 5-7-5-7. تجزیه سریع در محلول های اسیدی با PH <6 و تحت تاثیر قرار می گیرد و عمدتا احتمال دارد فعالیت در محلول های حاوی pH بین 6-9 حفظ شود.
کاربرد

Mitomycin C از Streptomyces caespitosus برای درمان لایه های فیدر مانند PMEF (فیبروبلاست های جنینی اولیه ماوس) و فیبروبلاست های جنینی جنینی CD1 (MEF ها) برای کشت hESC (سلول های بنیادی جنینی انسان استفاده شده است) [7] [1] [8] همچنین برای درمان سلول های سرطانی مانند سلول های سرطانی مورد استفاده قرار گرفته است. [2]
توضیحات عمومی

ساختار شیمیایی: آزیریدین

Mitomycin C یک ترکیب شیمی درمانی سیستمیک و یک آنتی بیوتیک به دست آمده از Streptomyces caespitosus است. [3] [5] این اولین عامل القاء کننده بیولوژیک است که شناسایی شده و مشتق شده از اسید 3 آمینو 5-هیدروکسی بنزوئیک (AHBA)، D-گلوکوزامین، L-متیونین و کاربامویف فسفات است. [4]
نکات ایمنی
سمبل
GHS07GHS08 GHS07، GHS08
کلمه سیگنال
هشدار
بیانیه های خطر
H302-H351
اظهارات احتیاطی
P280-P301 + P312 + P330
ریدر
NONH برای تمام انواع حمل و نقل
WGK آلمان
3

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ