پلی اتیلن-پلی پروپیلن گلیکول CAS Number:9003-11-6
پلی اتیلن-پلی پروپیلن گلیکول که با نام های پلورونیک یا پولوکسامر نیز شناخته می شود، یک کوپلیمر متشکل از واحدهای پلی اتیلن گلیکول (PEG) و پلی پروپیلن گلیکول (PPG) است. این یک سورفکتانت غیر یونی است که معمولاً در صنایع مختلف از جمله داروسازی، آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت شخصی استفاده می شود.

شماره CAS ارائه شده، 9003-11-6، یک شماره CAS عمومی برای خانواده ترکیبات Pluronic یا Poloxamer است، زیرا اعضای مختلف این سری کوپلیمر می توانند خواص و وزن مولکولی کمی متفاوت داشته باشند.

فرمول مولکولی کوپلیمر، C5H10O2، کل ساختار پلیمر را نشان نمی دهد، زیرا یک کوپلیمر با واحدهای تکرارشونده اتیلن اکسید و پروپیلن اکسید است. به نظر می رسد فرمول مولکولی داده شده یک شکل ساده شده را نشان می دهد که شاید ساده ترین واحد تکرار شونده را منعکس می کند.

وزن مولکولی واقعی پلی اتیلن-پلی پروپیلن گلیکول بسته به ترکیب خاص و نسبت واحدهای PEG و PPG در کوپلیمر می تواند متفاوت باشد. وزن مولکولی ارائه شده، 102.132 گرم بر مول، نماینده یک ترکیب خاص Pluronic یا Poloxamer نیست، بلکه یک وزن مولکولی احتمالی برای فرمول مولکولی ساده شده C5H10O2 است.



فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ