RNAspin Mini Kit - 250 Preps کد 25050072 شرکت Cityva
RNAspin Mini RNA Isolation Kit یک کیت کامل تصفیه RNA است که برای استخراج سریع RNA کل با کیفیت بالا از طیف وسیعی از انواع نمونه طراحی شده است.

نکته کاربردی جدید: تشخیص حساس ویروس‌های RNA و DNA مانند: آدنوویروس (نوع 14)، آنفولانزای A (H3N2) و COVID-19 با کیت ویروس/پاتوژن SeraSil-Mag و کیت‌های کوچک RNASpin

RNA خروجی با کیفیت بالا از انواع مختلف نمونه
RNA کل با کیفیت بالا را بازیابی می کند زیرا DNA ژنومی از طریق درمان DNase I روی ستون حذف می شود.
برای حداکثر بازده و خلوص، پیش فیلترهایی برای کاهش ویسکوزیته لیز در نظر گرفته شده است
نتایج را می توان حتی با مقادیر کم نمونه به دست آورد
بافر لیز برای اطمینان از اینکه نمونه ارزشمند RNA هدر نمی رود، کمتر مستعد تشکیل کف است
فرمت ساده و راحت مناسب برای تمام سطوح تخصص

استخراج RNA خالص سازی RNA از نمونه های بیولوژیکی است. وجود آنزیم‌های ریبونوکلئاز در سلول‌ها و بافت‌ها که در همه جا حضور دارند پیچیده می‌شود، که می‌تواند به سرعت RNA را تجزیه کند، زیرا از پایداری کمتری نسبت به DNA برخوردار است.

علاوه بر روش‌های دیگر در پروتکل جداسازی RNA برای کمک به مقابله با تخریب RNA، تجهیزات مورد استفاده برای آماده‌سازی RNA معمولاً جدا از سایر تجهیزات آزمایشگاهی نگهداری می‌شوند و با مواد شیمیایی که می‌توانند RNase‌ها را از بین ببرند، مانند دی‌اتیل پیروکربنات (دی‌اتیل پیروکربنات) درمان می‌شوند (یا از قبل درمان شده‌اند). DEPC). RNAspin Mini Isolation Kit می تواند برای جداسازی RNA کل از سلول ها، بافت ها، باکتری ها یا مخمر کشت شده استفاده شود. RNA ایزوله شده از کیفیت و کمیت کافی (تا 100 میکروگرم) برای چندین آزمایش پایین دستی و کاربردهای آنزیمی حساس مانند RT-PCR، Real Time PCR، گسترش پرایمر، RNAseq و سنجش حفاظت RNase برخوردار است.

کیت RNAspin Mini برای جداسازی RNA کل با کیفیت بالا از چندین نوع ماده منبع از جمله سویه های باکتریایی که به سختی لیز می شوند استفاده شده است و می تواند در آزمایشات پایین دستی مانند PCR ترانس کریپتاز معکوس کمی (QRT-PCR)، Northern استفاده شود. بلات و آزمایش های ریزآرایه. این کیت با یک جزوه پروتکل استخراج RNA کامل همراه با کارت پروتکل مرجع سریع جداشدنی و تمام اجزای لازم از جمله پیش فیلترها و DNase I عرضه می شود.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۳۵,۵۲۵,۰۴۱ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ