ناتامایسین 50 میلیگرم کد 32417

ناتامایسین

شرکت: سوپلکو

معیار تحلیلی VETRANAL®

حداقل 99٪

فرمول تجربی (فرمول هیل): C33H47NO13

شماره CAS: 7681-93-8

وزن مولکولی: 665.73

توضیحات: ناتامایسین یک آنتی‌فنگال است که به عنوان عامل آنتی‌میکوتیک بکار می‌رود زیرا مقاومت توسعه نمی‌دهد و طیف گسترده‌ای از فعالیت دارد. با این حال، مکانیسم عمل آن هنوز مشخص نیست، مطالعات مستقیم پیوند و کالری‌سنجی تیتراسیون ایزوترمی نشان داده‌اند که ناتامایسین به خصوص به ارگوسترول موجود در غشاء‌های مدل متصل می‌شود.

کاربردها:

  • ممکن است به عنوان استاندارد مرجع تحلیلی برای اندازه‌گیری آنالیت در نمونه‌های شراب با استفاده از کروماتوگرافی مایع با کوپل به یون‌سازی الکترواسپری در حالت مثبت و ماسه اسپکترومتری جرمی با رزولوشن بالا (HPLC-ESI-HR-MS) و تکنیک کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا معکوس - طیف سنجی جرمی تک تکنیک جرمی (UHPLC-MS/MS) مورد استفاده قرار گیرد.

  • مراجعه به گواهی تجزیه و تحلیل محصول برای اطلاعات بیشتر درباره تکنیک سازگار با ابزار مناسب. برای حمایت بیشتر با خدمات فنی تماس بگیرید.

توضیحات فیزیولوژی/بیوشیمیایی: ناتامایسین یک ماکرولید پلی‌استیرونی آنتی‌فنگال است که به خصوص به ارگوسترول می‌پیوندد و رشد قارچ را مسدود می‌کند. با این حال، برخلاف نیستاتین و فیلیپین، پیماریسین باعث تغییر نفوذپذیری غشای سلولی نمی‌شود.

اطلاعات ایمنی:

  • کلاس ذخیره‌سازی: جامدات قابل اشتعال

  • WGK: WGK 3
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۸,۳۴۰,۰۰۹ تومان

ابزار وبلاگ