آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید 100 گرمی کد M7635
آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید، مانند ستریمید، یک سورفکتانت کاتیونی است که معمولاً در مطالعه لایه های فوم و پایداری آنها استفاده می شود. سورفکتانت هایی مانند آلکیل تری متیل آمونیوم برومید توانایی کاهش کشش سطحی و تثبیت کف را با کاهش کشش سطحی بین فازهای هوا و مایع دارند. این خاصیت آنها را برای بررسی نیروهای دخیل در تشکیل کف و پایداری مناسب می کند.

فیلم‌های فوم را می‌توان با ایجاد یک لایه مایع نازک که توسط مولکول‌های سورفکتانت در سطح مشترک هوا و مایع تثبیت می‌شود، تشکیل داد. با مطالعه رفتار و خواص این فیلم‌ها، محققان می‌توانند بینش‌هایی در مورد پدیده‌های مختلف مانند کشش سطحی، رفتار خیس شدن و برهم‌کنش‌های بین مولکول‌های سورفکتانت به دست آورند.

Alkyltrimethylammonium bromide اغلب به عنوان یک سورفکتانت مدل در این مطالعات به دلیل ساختار به خوبی تعریف شده و خواص سورفکتانت استفاده می شود. محققان می توانند با استفاده از آلکیل تری متیل آمونیوم برومید به عنوان سورفکتانت، اثرات غلظت، pH، دما و سایر عوامل را بر روی پایداری و خواص لایه های فوم بررسی کنند.

به طور کلی، آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید ابزار مفیدی برای مطالعه لایه های فوم و درک مکانیسم های تشکیل، پایداری و رفتار آنها است.

توضیحات کلی :
آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید یک سورفاکتانت است و می توان از آن برای بررسی نیروها و پایداری فیلم های کف تولید شده از سورفاکتانت های کاتیونی محلول استفاده کرد.

کاربرد :
در مطالعه ای برای ارزیابی جذب سورفکتانتهای قند در سطح واسط هوا / آب از آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید استفاده شده است. همچنین در تحقیقی برای بررسی ویژگی های دینامیکی در میسل های کاتیونی استفاده شده است.

M7635 شماره کاتالوگ Alkyltrimethylammonium bromide است که از Sigma-Aldrich موجود است. این یک ترکیب سورفکتانت است که در کاربردهای مختلف استفاده می شود. در اینجا جزئیات و گزینه های قیمت وجود دارد:

- مترادف(ها): Cetrimide (در هر BP)
- شماره MDL: MFCD00130461
- NACRES: NA.25

اندازه و قیمت بسته های موجود:
- M7635-100G: 100 گرم، 500.00 یورو
- M7635-250G: 250 گرم، 1.100.00 یورو
- M7635-500G: 500 گرم، 2.000.00 یورو
- M7635-1KG: 1 کیلوگرم، 3.300.00 یورو

خواص آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید (M7635) به شرح زیر است:

توضیحات: این یک ترکیب کاتیونی است.

سطح کیفی: سطح کیفی 200 مشخص شده است.

سنجش: حداقل مقدار سنجش ≥95% (TLC) ذکر شده است که نشان می دهد خلوص ترکیب بر اساس آنالیز کروماتوگرافی لایه نازک حداقل 95% است.

شکل: ترکیب به صورت پودر است.

حلالیت: در آب با غلظت 5% (w/v) محلول است که نشان می دهد 5 گرم از ترکیب را می توان در 100 میلی لیتر آب حل کرد.

آلکیل تری متیل آمونیوم برومید یک سورفکتانت است که معمولاً برای مطالعه نیروها و پایداری لایه های کف ایجاد شده از سورفکتانت های کاتیونی محلول استفاده می شود. در مطالعات تحقیقاتی مختلف از جمله جذب سطحی فعال قند در سطح مشترک هوا/آب و بررسی ویژگی‌های دینامیکی در میسل‌های کاتیونی کاربرد دارد.

شایان ذکر است که آلکیل تری متیل آمونیوم برومید در درجه اول از C14H29N(CH3)3Br تشکیل شده است، اما ممکن است حاوی همولوگ هایی با زنجیره های آلکیل C12 و C16 باشد.

آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید (Cetrimide) خطرات ایمنی خاصی را به همراه دارد و هنگام کار با آن باید اقدامات احتیاطی انجام شود. 

در اینجا برخی از اطلاعات ایمنی وجود دارد:

پیکتوگرام: این ماده با پیکتوگرام خوردگی (GHS05) برچسب گذاری شده است که نشان دهنده خواص خورندگی آن است.


کلمه سیگنال: "خطر" برای انتقال شدت خطرات مرتبط با آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید استفاده می شود.

اظهارات خطر: این ماده با اظهارات خطر زیر طبقه بندی می شود:
- H314: باعث سوختگی شدید پوست و آسیب چشم می شود.

اظهارات احتیاطی: هنگام کار با آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید باید نکات احتیاطی زیر رعایت شود:
- P280: از دستکش محافظ / لباس محافظ / محافظ چشم / محافظ صورت استفاده کنید.
- P305 + P351 + P338: در صورت مشاهده چشم: چند دقیقه با احتیاط با آب بشویید. در صورت وجود لنزهای تماسی و انجام آن آسان است. به آبکشی ادامه دهید.
- P310: فوراً با مرکز مسمومیت یا پزشک/پزشک تماس بگیرید.

طبقه بندی خطر: آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید در طبقات خطر زیر طبقه بندی می شود:
- بند چشم. 1: باعث آسیب جدی به چشم می شود.
- کورر پوست 1B: باعث سوختگی شدید پوست و آسیب چشم می شود.

کد طبقه بندی ذخیره سازی: آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید در کلاس ذخیره سازی 8B قرار می گیرد که به مواد خطرناک خورنده غیر قابل احتراق اشاره دارد.

WGK: آلکیل تری متیل آمونیوم برومید به عنوان WGK 3 طبقه بندی می شود که نشان می دهد کمی برای آب خطرناک است.

پیروی از پروتکل های ایمنی مناسب، استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مناسب و رعایت هر گونه دستورالعمل ایمنی خاص ارائه شده توسط سازنده یا مقامات نظارتی هنگام کار با آلکیل تری متیل آمونیوم بروماید بسیار مهم است.
فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۳۳,۲۵۰,۰۲۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ