مقالات و توضیحات
آزمیران / SmartFloat™

SmartFloat™

با شیمی متصل ارزش بیشتری از شناورسازی بگیرید 

در فرآوری مواد معدنی، بهبود بهره وری اغلب بر بهینه سازی تجهیزات و شرایط عملیاتی متمرکز است. با این حال، شیمی نیز نقش حیاتی ایفا می کند، و پتانسیل آن زمانی که با داده های گیاه زنده مرتبط می شود، افزایش می یابد، که امروزه به دلیل حجم بالای جمع آوری شده و پیچیدگی در تفسیر، تا حد زیادی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

Smart Float  ابزار دیگری را برای عملیات فلوتاسیون برای اجرای بهبودها فراهم می کند، درست همانطور که Solv Extract®  از زمان راه اندازی آن در سال 2019 برای استخراج حلال انجام داده است. Smart  Float M یک پلت فرم دیجیتال جدید است که به اپراتورهای معدن قدرت می دهد تا عملکرد شناورسازی را از طریق زمان واقعی افزایش دهند. توصیه هایی برای بهینه سازی معرف یا شیمی استخراج هوشمند. Smart Float TM که بر اساس بیش از 100 سال تخصص ما در زمینه شیمی معدن ساخته شده است، به دنبال بهبودهای بیشتری برای درجه/بازیابی است، فراتر از آنچه معادن از طریق تجهیزات و بهبودهای عملیاتی به دست می آورند. هدف ما با Smart Float TM ارائه استیک راه حل عملی برای متخصصان معدن امروزی که فلوتاسیون را ساده تر، پایدارتر و کارآمدتر می کنند.


SmartFloat TM چگونه کار می کند؟ 

Smart Float M به صورت پویا شیمی معرف را در پاسخ به خوراک سنگ معدن و شرایط عملیاتی تنظیم می کند، در نتیجه به معادن کمک می کند تا نوسانات عملکرد را کاهش داده و بازیابی را به حداکثر برسانند. از آنجا که به طور مداوم به یک خوراک داده زنده متصل است و از داده های تاریخی استفاده می کند، فرمول های Smart Float TM در طول زمان با استفاده از راه حل استخراج دیجیتال بهبود می یابند 

مانند رویکرد اختصاصی فلوتاسیون ماتریس 100 TM Solvay ، Smart Float M از مشتریان در شناسایی معرف فلوتاسیون بهینه بر اساس کانی شناسی و محیط عملیاتی منحصر به فرد آنها پشتیبانی می کند. اما با Smart Float M ، Solvay می‌تواند چارچوب‌های چند واکنشی خاص‌تری را توصیه کند. Smart Float ™ همچنین مکمل کاملی برای Solvay Cube است، یک سیستم دوز پیشرفته که ترکیب و کنترل دوز دقیق تر مواد شیمیایی بلوک های ساختمانی معرف را امکان پذیر می کند. داده‌ها و بینش‌های جمع‌آوری‌شده توسط SmartFloat™، همراه با قابلیت‌های فرمول‌بندی Cube، می‌توانند برای خودکارسازی تزریق معرف به سلول فلوتاسیون استفاده شوند.

گرافیک SmartFloat

یک راه حل استخراج دیجیتال که به شما کمک می کند تا بیشتر و سریعتر به دست آورید

با دسترسی به قابلیت های فرمولاسیون زنده خود، ما با مشتریان برای دستیابی به موارد زیر همکاری می کنیم:

  • انتخاب معرف سریعتر و بهینه - از طریق Smart Float TM ، Solvay به معادن کمک می کند تا به سرعت به تغییرات در ترکیب سنگ واکنش نشان دهند و به طور خودکار معرف های بهینه شده مخصوص هر محیط پردازش را انتخاب کنند. 
  • عملکرد پیشرفته - اجرای Smart Float TM می تواند به بهبود تدریجی و/یا بهبود درجه منجر شود.
  • سفارشی سازی معرف - Smart Float TM برای تناسب با گردش کار منحصر به فرد شما و برآوردن نیازهای خاص شما سفارشی شده است. 
  • خط پایین بهتر - Smart Float TM عملکرد و درآمد کسب و کار شما را با توانمندسازی اپراتورهای معدن و بهینه سازی کارایی استخراج افزایش می دهد. 
  • ارزش قابل اعتماد و آرامش ذهن - مشتریان به دلیل تثبیت فرآیند بهبودیافته و نظارت و تجزیه و تحلیل مستمر Solvay از بهبودهای شناورسازی مداوم لذت می برند. 

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ