مقالات و توضیحات
آزمیران / تاریخچه شرکت مرک آلمان / History of Merck, Germany

تاریخچه شرکت مرک آلمان / History of Merck, Germany

شرکت مرک آلمان یکی از بزرگترین شرکتهای داروسازی و تولید کننده مواد شیمیایی در جهان است که کارخانه آن در شهر دارمشتات آلمان واقع است. و در سال 2010 شرکت میلیپور آمریکا را که تولید کننده انواع سیستمهای فیلتراسیون بود خریداری کرد و سپس در سال 2015 شرکت سیگما آلدریچ  آمریکا غول صنعت تولید مواد شیمیایی و علوم زیستی را خریداری نموده است.



این کمپانی در سال 1668 توسط فردریش باکوب مرک پایه گذاری شد و توسط یکی از نوادگان خود بنام امانوئل مرک در سال 1816 قوت گرفت. امروزه کمپانی مرک آلمان با فروش بیش از 35.4 میلیارد دلار چهارمین شرکت برتر دارویی جهان میباشد. 
شرکت مرک آلمان امروزه در قاره های اروپا ، آسیا ، آمریکا و آفریقا و اقیانوسیه فعال بوده و مراکز تحقیق توسعه آن در شهرهای دارمشتات آلمان ، بوستون آمریکا ، پکن در چین قرار دارد. شرکت مرک آلمان توسعه و پیشرفت خود را مدیون تجاری سازی مورفین در قرن 19 میلادی میداند.

شرکت مرک آلمان در شهر دارمشتات

شرکت مرک آلمان از سال 1347 رسما دفتر خود را در ایران بازگشایی کرد و این شرکت رسما تا سال 1383 در ایران فعال بود. ولی امروزه در ایران بصورت رسمی نمایندگی ندارد و تجار و بازرگانان ایرانی از کشورهای منطقه از جمله ترکیه و امارات بصورت های مختلف محصولات این کمپانی را واردات مینمایند.
محصولات دارویی مرک آلمان از جمله لیووتیروکسین 100 و آمپول نوربیون در دراوخانه های ایران بسیار شناخته شده میباشد.

آزمیران به عنوان یکی از وارد کنندگان و فروشندگان محصولات مرک آلمان و میلیپور و سیگما آلدریچ در ایران آمادگی دارد انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی ، محیط کشتهای میکروبی ، فیلترهای آزمایشگاهی و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی را در اختیار آزمایشگاههای پژوهشی و تحقیقاتی قرار دهد. 

کافیست در خواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال نمائید کارشناسان ما در اسرع وقت اقدام به ارسال قیمت رقابتی ، برگه های آنالیز و مشخصات فنی خواهند نمود. 
جهت ورود به سایت مرک آلمان اینجا را کلیک کنید


موارد پر بازدید:



مرک آلمان

مواد شیمیایی

آزمایشگاهی

دارویی

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ