مقالات و توضیحات
آزمیران / Dmem 31600083

Dmem 31600083

Eagle Modified Dulbecco (DMEM) یک محیط بازال پر استفاده برای حمایت از رشد بسیاری از سلول های مختلف پستانداران است. سلول‌هایی که با موفقیت در DMEM کشت می‌شوند شامل فیبروبلاست‌های اولیه، سلول‌های عصبی، سلول‌های گلیال، HUVECs و سلول‌های ماهیچه صاف و همچنین رده‌های سلولی مانند HeLa، 293، Cos-7 و PC-12 می‌شوند. ما انواع اصلاحات Gibco® DMEM را برای طیف وسیعی از کاربردهای کشت سلولی ارائه می دهیم. با استفاده از ابزار انتخاب رسانه فرمول مناسب را پیدا کنید .

این DMEM به شرح زیر اصلاح می شود:

بابدون• گلوکز پایین• سدیم بیکربنات• ال-گلوتامین• HEPES• سدیم پیروات • فنل قرمز 


فرمول کامل موجود است.

DMEM نسبت به سایر رسانه ها منحصر به فرد است زیرا حاوی 4 برابر غلظت اسیدهای آمینه و ویتامین ها نسبت به حداقل محیط ضروری Eagle است. DMEM در ابتدا با گلوکز کم (1 گرم در لیتر) و پیروات سدیم فرموله شد، اما اغلب با سطوح گلوکز بالاتر، با یا بدون پیروات سدیم استفاده می شود.

استفاده از DMEM
DMEM فاقد پروتئین، لیپید یا فاکتورهای رشد است. بنابراین، DMEM نیاز به مکمل دارد، معمولاً با 10٪ سرم جنین گاو (FBS). DMEM از یک سیستم بافر بی کربنات سدیم (3.7 گرم در لیتر) استفاده می کند و بنابراین برای حفظ pH فیزیولوژیکی به یک محیط CO 2 5-10٪ نیاز دارد.

فرم های پودری محیط کشت سلولی Gibco® به مکمل بی کربنات سدیم، تنظیم pH و فیلتراسیون در زمان آماده سازی نیاز دارند ( برای جزئیات به پروتکل مراجعه کنید).

سیستم تولید و کیفیت cGMP
Gibco® DMEM در یک مرکز سازگار با cGMP، واقع در جزیره گراند، نیویورک ساخته شده است. این مرکز در سازمان غذا و دارو به عنوان تولید کننده تجهیزات پزشکی ثبت شده و دارای گواهینامه استاندارد ISO 13485 می باشد. برای تداوم زنجیره تامین، ما یک محصول قابل مقایسه Gibco® DMEM ساخته شده در تاسیسات اسکاتلند (31600-083) را ارائه می دهیم. این مرکز به عنوان تولید کننده تجهیزات پزشکی در سازمان غذا و دارو ثبت شده و دارای گواهی استاندارد ISO 13485 می باشد.

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ