β-آمیلاز از جو 10000 یونیت کد A7130
توضیحات کلی :
ما متعهد هستیم که محصولات جایگزین سبزتر را برای شما به ارمغان بیاوریم ، محصولاتی که به یک یا چند مورد از 12 اصل شیمی سبزتر پایبند هستند. این محصول برای استفاده در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف در صورت استفاده در تحقیقات مربوط به اتانول نشاسته ، افزایش یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله موجود در بیوفایل ها مراجعه کنید .

کاربرد :
β-آمیلاز برای هیدرولیز پیوندهای α از پلی ساکاریدهای مرتبط با α ، مانند نشاسته و گلیکوژن استفاده می شود. β-آمیلاز ، در مطالعات مختلف گیاهی مانند مطالعات گرسنگی کربن در Populus tremuloides استفاده شده است . β-آمیلاز ، از جو ، برای بررسی چگونگی تأثیر فشار و دما بر فعالیت کاتالیزوری استفاده شده است.

بسته بندی :
10000 ، 50000 ، 250000 واحد در بطری پلی.

اقدامات Biochem / Physiol :
β-آمیلاز α- (1،4) پیوندهای گلوکان در پلی ساکاریدهای سه یا بیشتر α- (1،4) واحد D- گلوکز مرتبط را هیدرولیز می کند. بسترهای طبیعی مانند نشاسته و گلیکوژن به گلوکز و مالتوز تجزیه می شوند. آماده سازی خالص و کریستالی β آمیلاز از چهار ایزوآنزیم با نقاط مختلف ایزوالکتریک تشکیل شده است. آنزیم از طریق گروه های سولفیدریل در غیاب عوامل احیا کننده خیلی سریع پلیمری می شود. p-Chloromercuribenzoate از پلیمریزاسیون و فعالیت آنزیمی جلوگیری می کند. عوامل کاهنده مرکاپتواتانول یا دیتیوتریتول می توانند فعالیت را به طور کامل بازیابی کنند.

کیفیت :
خام .

تعریف واحد :
یک واحد 1.0 میلی گرم مالتوز را از نشاسته در 3 دقیقه با pH 4.8 در 20 درجه سانتی گراد آزاد می کند.

یادداشت های دیگر :
اطلاعات بیشتر در مورد آنزیم ها را برای تجزیه و تحلیل کربوهیدرات های پیچیده در www.sigma-aldrich.com/enz ymeexplorer مشاهده کنید.

 شماره EC232-566-1
 شماره کمیسیون آنزیم (EC)3.2.1.2 (BRENDA | IUBMB)
شماره CAS9000-91-3
 NACRESNA.54
 شماره MDLMFCD00081391
نوعنوع II-B
حمل شده دریخ مرطوب
دسته جایگزین سبزتررا قادر می سازد
سطح کیفیت200
خصوصیات محصول جایگزین سبزترپیشگیری از زباله طراحی برای بهره وری انرژی در مورد اصول شیمی سبز بیشتر بیاموزید.
فرمپودر
دمای ذخیره سازی2-8 درجه سانتی گراد

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ