تیتانیوم (IV) اکساید روتیل 100 گرم کد 224227 سیگما

اکسید تیتانیوم (IV)، روتیل یک اکسید طبیعی تیتانیوم با فرمول شیمیایی TiO2 است. همچنین به عنوان دی اکسید تیتانیوم شناخته می شود ، در 3 ساختار شیمیایی مختلف در طبیعت (روتیل، آناتاز و بروکیت) وجود دارد. روتیل پایدارترین شکل از نظر ترمودینامیکی از 3 ساختار مختلف موجود در طبیعت است.

اکسید تیتانیوم (IV) در رنگ، پلاستیک، کاغذ و مواد غذایی استفاده می شود. به عنوان یک ماده مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده می شود. کاربردهای مفیدی در علوم زمین نشان می دهد. همچنین در مطالعات منشأ کمی مفید است. همچنین برای کاربردهای فوتوکاتالیستی مفید است. همچنین در تشدید کننده های ابررسانا با دمای بالا مفید است. همچنین به عنوان ماده ای در ممریستور، یک عنصر مدار الکترونیکی جدید استفاده می شود. می توان از آن برای تبدیل انرژی خورشیدی بر اساس رنگ، برای جدا کردن پروتئین حاوی اسید آمینه پلیمر پرولین، سلول های خورشیدی نانوکریستالی TiO2 حساس شده با نقاط کوانتومی با استفاده از پلیمرهای مزدوج به عنوان الکترولیت های جامد استفاده کرد.

 


موارد مشابه : 

آزمیران به عنوان وارد کننده تیتانیوم اکساید روتیل میتواند این کالا را در بسته بندیهای 100 گرمی و 500 گرمی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. لطفا درصورت نیاز سفارش خود را در سبد خرید قرار دهید.

اعتبار قیمت تاریخ 1401.6.10

تیتانیوم(IV)اکساید روتیل 100 گرم کد 224227 سیگما 

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ