آکریدین اورنج همی زینک کلراید 10 گرمی کد 158550 سیگما آلدریچ

آخرین به روز رسانی 1401.8.12

مشخصات آکریدین اورنج سیگما آلدریچ :

·       158550

·       سیگما آلدریچ

·       نمک آکریدین اورنج همی (کلرید روی) مقدار رنگ 85 درصد

·       مترادف (ها): نمک مضاعف زینک کلرید 3،6-بیس(دی متیل آمینو) آکریدین هیدروکلراید، 3،6-بیس(دی متیل آمینو) آکریدینیم کلرید همی(نمک کلرید روی)، بیسیک اورنج 14

·       فرمول خطی: 17H20ClN3 · HCl · 1/2ZnCl2

·       شماره CAS: 10127-02-3

·       وزن مولکولی: 369.96

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات سیگما آلدریچ  آمادگی دارد آکریدین اورنج  آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

خصوصیات ظاهری آکردین اورنج :

·       شکل ظاهری پودر

·       سطح کیفی 200

·       ترکیب محتوای رنگ، 85٪

·       حلالیت H2O: 1 میلی گرم در میلی لیتر، شفاف، نارنجی تا نارنجی بسیار عمیق

·       حداکثر 489 نانومتر

·       ساخت سنجش تشخیصی کاربرد(ها).

·       دمای ذخیره سازی دمای اتاق

موارد مصرف آکریدین اورنج  : آزمایشگاههای هماتولوژی و بافت شناسی

کاربرد آکردین اورنج در کجاست؟

نمک آکریدین اورنج همی (کلرید روی) برای رنگ آمیزی سلول های اندوتلیال ورید ناف اولیه انسان (HUVEC) استفاده شده است و در تست های میکرونوکلئوس (MNTs) استفاده می شود.

آکریدین اورنج، یک رنگ کاتیونی فلورسنت متاکروماتیک متاکروماتیک نفوذپذیر سلولی است که DNA و RNA را در هم می آمیزد، در میکروسکوپ فلورسانس و اپی فلورسانس استفاده می شود. رنگ آکریدین نارنجی برای آنالیز میتوکندری و محتوای لیزوزومی توسط فلوسایتومتری، مشخص کردن مقاومت چند دارویی و اندازه‌گیری تغییرات توده میتوکندریایی در طول آپوپتوز در تیموسیت‌های موش استفاده شده است.

اقدامات بیوشیمی فیزیولوژی آکریدین اورنج چیست ؟

آکریدین اورنج (AO) یک رنگ فلورسنت با دو ویژگی رنگ‌آمیزی متفاوت است. در بافت های ثابت، به عنوان یک رنگ متاکروماتیک عمل می کند و به طور متفاوت DNA (سبز) و RNA (نارنجی) را رنگ می کند. اما در سلول‌های زنده به عنوان یک نشانگر PH عمل می‌کند و در شرایط اسیدی، نارنجی مایل به قرمز درخشان تولید می‌کند. AO برای شناسایی سلول های آپوپتوز در جنین های مگس سرکه استفاده شده است. از روش رنگ آمیزی آکریدین نارنجی برای ارائه داده های سازگارتر در تست میکرونوکلئوس استفاده شده است.

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

سئوالات شما 

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ