تیوسولفات سدیم خلوص 99.99% سیگما آلدریچ 25 گرمی کد 563188
تیوسولفات سدیم (Sodium Thiosulfate) یک ترکیب شیمیایی است که در آزمایشگاه‌های شیمیایی به عنوان حلال، آنتی‌کلر و ماده‌ی اکسایش دهنده استفاده می‌شود. همچنین در برخی صنایع، از جمله صنعت عکاسی، صنعت کاغذسازی و صنعت شیشه سازی نیز استفاده می‌شود.

درباره خرید تیوسولفات سدیم خلوص 99.99% سیگما آلدریچ 25 گرمی کد 563188 باید به موارد زیر توجه داشت:

1. کیفیت محصول: برای اطمینان از کیفیت محصول، بهتر است از شرکت‌های معتبر و مشهور در زمینه تولید و توزیع مواد شیمیایی خرید کنید. محصولات سیگما آلدریچ در دسته‌ی مواد شیمیایی با کیفیت بالا محسوب می‌شوند.

2. خلوص محصول: میزان خلوص تیوسولفات سدیم می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت آزمایش یا فرایندی که از آن استفاده می‌شود، داشته باشد. برای استفاده در آزمایشگاه، تیوسولفات سدیم با خلوص بالا (حداقل 99.99%) باید انتخاب شود.

3. تاریخ انقضاء: بررسی تاریخ انقضاء تیوسولفات سدیم بسیار مهم است. بهتر است همیشه تاریخ انقضاء محصول را بررسی کنید و محصولی را که تاریخ انقضاء آن گذشته باشد، خریداری نکنید.

4. بسته‌بندی: بسته‌بندی مناسب برای جلوگیری از آلودگی و تماس با رطوبت و هوا به محصول ضروری است. بررسی کنید که بسته‌بندی محصول در حد نگهداری و ایمنی است.

مشخصات فنی 
  • 563188
  • سیگما آلدریچ
  • تیوسولفات سدیم
  • ≥99.99٪ پایه فلزات کمیاب
  • مترادف(ها) : تیوسولفات دی سدیم، تیوسولفات دی سدیم، هیپوسولفیت سدیم، سولفید اکسید سدیم (Na 2 S 2 O 3 )، تیوسولفات سدیم، تیوسولفات سدیم (Na 2 S 2 O 3 )، تیوسولفات سدیم بی آب، سدیم تیوسولفات بی آب، سدیم تیوسوفو سولفات اسید، تیوسوفو سولفات سدیم، تیوسوفو سولفات سدیم
  • فرمول خطی : Na 2 S 2 O 3
  • شماره CAS: 7772-98-7
  • وزن مولکولی: 158.11
  • شماره EC: 231-867-5
  • شماره MDL: MFCD00003499
  • شناسه ماده PubChem: 24880083
  • NACRES: NA.23
کاربرد آزمایشگاهی:
تیوسولفات سدیم به عنوان یک ترکیب شیمیایی مهم در آزمایشگاه‌های شیمیایی به کار می‌رود. برخی از کاربردهای آزمایشگاهی این ترکیب شیمیایی عبارتند از:

1. تست کلر: تیوسولفات سدیم به عنوان یک تست برای تشخیص حضور کلر در نمونه‌های آبی و فاضلاب استفاده می‌شود. در این آزمایش، تیوسولفات سدیم با کلر وجود داشته در نمونه واکنش داده و به دلیل تشکیل کلرید سدیم، محلول رنگی که به این تست افزوده شده است، دژنرهای شکل می‌گیرد.

2. حذف کلر از نمونه‌های آبی: تیوسولفات سدیم به عنوان یک عامل حذف کلر از نمونه‌های آبی به کار می‌رود. این ترکیب شیمیایی با تبدیل کلر به یون کلرید، باعث حذف این یون از نمونه آبی می‌شود.

3. تست روی: تیوسولفات سدیم به عنوان یک تست برای تشخیص حضور یون‌های روی در نمونه‌های آبی و فاضلاب استفاده می‌شود. در این تست، تیوسولفات سدیم با یون‌های روی وجود داشته در نمونه واکنش داده و به دلیل تشکیل روی سولفات، محلول رنگی که به این تست افزوده شده است، به رنگ زرد تیره تبدیل می‌شود.

4. حذف اوره از نمونه‌های خون: تیوسولفات سدیم به عنوان یک عامل حذف اوره از نمونه‌های خون در آزمایش‌های کلینیکی و بیوشیمیایی به کار می‌رود.

5. استفاده در آنالیز گرم‌سنجی: تیوسولفات سدیم به عنوان یک عامل نگهدارنده در آنالیز گرم سنجی استفاده میشود.

کاربرد درصنعت : 
تیوسولفات سدیم یکی از ترکیبات شیمیایی مهم در صنایع مختلف است. برخی از کاربردهای این ترکیب شیمیایی در صنایع عبارتند از:

1. صنعت مواد شوینده: تیوسولفات سدیم به عنوان یک ماده شوینده در تولید مواد شوینده مانند صابون، شامپو و مایعات شستشو به کار می‌رود.

2. صنعت چاپ: تیوسولفات سدیم به عنوان یک عامل اکسیداسیون در فرآیند چاپ تصویری به کار می‌رود.

3. صنایع پلیمر: تیوسولفات سدیم به عنوان یک عامل نگهدارنده در تولید پلیمرها و قطعات پلاستیکی استفاده می‌شود.

4. صنعت نساجی: تیوسولفات سدیم به عنوان یک ماده ازدواج کننده در فرآیند رنگرزی الیاف نساجی به کار می‌رود.

5. صنعت کاغذ: تیوسولفات سدیم به عنوان یک عامل برای سفید شدن و روشن شدن کاغذ به کار می‌رود.

6. صنعت داروسازی: تیوسولفات سدیم در صنعت داروسازی به عنوان یک ماده افزودنی و تنظیم کننده pH در تولید برخی از داروها به کار می‌رود.

7. صنعت غذایی: تیوسولفات سدیم به عنوان یک ماده حفظ کننده در تولید برخی از مواد غذایی مانند آبمیوه و نوشیدنی‌های غیرالکلی به کار می‌رود.
فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۹,۷۰۹,۰۳۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ