سسامول ۲۵ گرمی کد S3003 کمپانی سیگما
Sesamol یک ترکیب شیمیایی است که از روغن کنجد استخراج می شود. این ترکیب یک فنل با خواص آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی است. Sesamol به صورت طبیعی در روغن کنجد وجود دارد و به عنوان یک ماده مضاد اکسیداسیون و مانع از زنگ زدگی چرم، مواد غذایی و دیگر محصولات به کار می رود.
توجه این محصول کاربرد تحقیقاتی دارد و جهت مصارف دارویی و بهداشتی نیست

علاوه بر این، sesamol خواص ضدباکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی دارد. به عنوان یک ماده ضدباکتریایی، می تواند در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و مواد ضد عفونی کننده استفاده شود.

همچنین، sesamol خواص ضد التهابی و ضد سرطانی نیز دارد و به عنوان ماده‌ای ضد سرطانی طبیعی استفاده می شود. تحقیقات نشان داده است که sesamol می‌تواند در کاهش التهاب‌ها و مهار رشد سلول‌های سرطانی موثر باشد.

استفاده از sesamol در تحقیقات بیولوژیکی و داروسازی نیز بررسی شده است و به عنوان یک ترکیب موثر جهت بهبود برخی از بیماری‌ها و مشکلات سلامتی مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، برای استفاده‌های دارویی بیشتر نیاز به تحقیقات بیشتری دارد و نیاز به تایید از سازمان‌های مربوطه دارد.
اطلاعات فنی کامل در مورد sesamol بسیار محدود است و اطلاعات دقیق در مورد مشخصات فیزیکی وشیمیایی ممکن است در منابع مختلف متفاوت باشد. با این حال، اینجا تعدادی از مشخصات فنی معمولی در مورد sesamol را ارائه می‌دهم:

نام شیمیایی: Sesamol
فرمول شیمیایی: C7H6O3
وزن مولکولی: 138.12 گرم بر مول
نقطه ذوب: 62-64 درجه سانتیگراد
نقطه جوش: 282 درجه سانتیگراد
دمای اشتعال: نامشخص
چگالی: نامشخص
رنگ و ظاهر: مایع کریستالی زرد روشن
بخارش فشار: نامشخص
قابلیت حل شدن: قابل حل در الکل و اتر، غیر قابل حل در آب
ماندگاری: نامشخص
فقط جهت مصارف آزمایشگاهی
باید توجه داشت که این اطلاعات فقط مشخصات ساده‌ای را ارائه می‌دهند و برای کاربردهای خاص و استفاده‌های دارویی بیشتر، نیاز به اطلاعات دقیق تر و ممکن است نیاز به تحقیقات و منابع مختلف داشته باشد.
فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۲,۶۳۵,۰۱۵ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ