پمپ پریستالتیک مدل SP15 ساخت ایران

.....بطور كلي پمپهاي پريستالتيك داراي مكانيزم نسبتا ساده اي هستند و بر اساس اصول اوليه فيزيك و مبتني  بر غلطيدن يك استوانه فلزی روي شيلنگ نرم می باشند . در حال حاضر برندهاي زيادي بخصوص در كشور چين به توليد مدلهاي مختلف اين پمپها مشغولند و تعداي از آنها چه از نظر كارائي و چه از نظر كيفيت حرفهائي براي گفتن دارند. اين شركت از 3 سال پيش نسبت به توليد اين پمپها انرژي ويژه اي را صرف كرد و سعي داشت تا با بررسي كارشناسانه انواع پمپ موجود در بازار ايران بتواند پمپهائي توليد كند كه بيشترين كاربردها را پوشش دهد و در عين حال بتواند در كاركردهاي زياد و پيوسته, كيفيت و دقت خود را از دست نداده و نيازي هم به سرويسهاي دوره اي نداشته باشد.

با پيدا شدن فاصله معني دار بين ارزش ريال و ارزهاي خارجي قيمت انواع وارداتي بشدت افزايش يافت و همين امر به ما جرات داد تا با سرمايه گذاري نسبتا سنگین، توليد و بومي سازي اين دستگاهها را در ايران بطور جدي دنبال كنيم.در اين ميان توليد اين پمپها با دو هدف ديگر نيز دنبال شد :

 اول اينكه براي ساخت بيوراكتورهاي Wave خودمان نيز مصرف كننده پمپ بوديم و دوم اينكه سعي داريم تا با توليد اين پمپها و انكوباتور CO2 تامين كننده تجهيزات اصلي آزمايشگاههاي كشت سلول و حتی سالنهاي ساخت دارو و واكسن باشيم.

در حال حاضر 4 سايز هد پمپ پريستالتيك در اين شركت مورد استفاده قرار مي گيرد كه وارداتي هستند و تلاش مي كنيم تا بزودي تمام قطعات هد را در ايران و با سختگيرانه ترين استانداردها توليد و عرضه نمائيم.

در پمپهای پریستالتیک انتخاب نوع موتور و گشتاور آن كاملا بستگي به هدف مصرف كننده دارد. به عنوان مثال براي انتقال مايعات با چگالي بيش از 5 سانتي پواز و فلوي بين 0.5 تا 10 ليتر بر دقيقه كه عمدتا در صنايع داروسازي به كار گرفته مي شود، بايد از موتورهاي سروو با گشتاور 2.5 نيوتن بر متر و با انكودر 2500 پالس بر دور استفاده نمود. به همين دليل شاخصهاي مهم در سفارش پمپهاي پريستالتيك عبارتند از: ميزان چگالي سيال پمپ شونده، حداقل و حداكثر جريان (Flow rate) ، دقت يا رزولوشن تنظيم سرعت يا به عبارت ديگر تفكيك پذيري در سرعت گردش هد  و همچنين امكاناتي چون Dispenser mode – Back Suction – External Driving -  که برای مدلهای مختلف پمپهای این شرکت قابل سفارش هستند.

به روز رسانی 1401.8.4

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ