آون هوشمند مدل BMS55 ساخت شرکت فن آزما گستر

جهت دریافت قیمت تماس تلفنی گرفته شود 

آون هوشمند مدل BMS55 یک آون با کنترل دمای بسیار دقیق است. کنترلر حرارتی این دستگاه به گونه ای طراحی شده که هر گونه اختلاف دما را به سرعت از بین می برد. طراحی این دستگاه شاهکاری در زیبایی و فن مهندسی است که استفاده از مواد اولیه مرغوب در فرآیند تولید، این دستگاه را به یکی از بی نقص ترین محصولات ساخت داخلی تبدیل کرده است.

جنس استیل خاص که در بدنه خارجی این دستگاه به کار رفته یکی از زیباترین و در عین حال با دوام ترین (مقاوم در برابر ساییدگی) استیل موجود در بازار می باشد که خود زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده است.

جنس بدنه از استنلس استیل ضد زنگ طرح ممرت

  • جنس محفظه از استنلس استیل ضد زنگ
  • استفاده از دقیق ترین میکروکنترلرها با دقت ۰٫۵ درجه سانتی گراد
  • مجهز به عیب یاب مرکزی
  • تایمر ۹۹۹ ساعته هوشمند (با قابلیت دائم کار)
  • المنت با حفاظ استنلس استیل که باعث طولانی شدن عمر المنت می گردد
  • ترموستات دوم جهت جلوگیری از افزایش دما (ترموستات اطمینان)
  • آلارم هشدار دهنده قطع المنت و سنسور
  • نمایشگر LCD
  • دریچه تخلیه هوا
  • درب قابل قفل شدن
  • همدمایی حتی در حالت بار گذاری کامل
  • پایداری دمای طولانی و تجدید پذیری دما

از آن جا که دمای داخل دستگاه به عوامل متعددی از جمله دمای محیط، رطوبت محیط و نوع بارگذاری مربوط می باشد و با توجه به اینکه این موارد نمی توانند در مکان های مختلف ثابت بمانند استفاده از سیستمی که بتواند خود را با شرایط محیط تطبیق داده و دما را اصلاح نماید بسیار مهم و ضروری به نظر می آید. لذا این شرکت در جهت رفع این مشکل، سیستم عیب یاب مرکزی را طراحی نموده است تا در صورت وجود هرگونه اختلاف دما، بتواند دما را به طور اتوماتیک اصلاح نماید.

یکی از مواردی که کاربران محصولات آزمایشگاهی با آن مواجه هسنتد محاسبه زمانی است که طول می کشد تا دستگاه به دمای مورد نظر برسد که می بایست محاسبه و به زمان در نظر گرفته شده اضافه شود. حال استفاده از تایمر هوشمند در این آون این نقص را برطرف و زمان را از هنگامی که دمای محفظه به دمای مورد نظر می رسد محاسبه می نماید.

این ترموستات مطابق استانداردهای اروپایی به جهت کنترل دستگاه هم از طریق برد الکترونیکی و هم از طریق سیستم مکانیکی طراحی گردیده است. همانطور که از نام آن مشخص است این ترموستات تنها جهت اطمینان می باشد و مانند فیوز عمل می کند. نحوه کار آن به این صورت است که چنانچه شما این ترموستات را ۳ درجه بالاتر از دمای مورد نظر تنظیم نمایید، اگر به هر علتی در سیستم الکترونیک دستگاه خللی ایجاد شود و دما بالاتر رود، این ترموستات جریان برق را قطع کرده و شروع به پخش آلارم می نماید و از بالا رفتن دمای محفظه دستگاه جلوگیری می کند.

سوختن المنت در آون از جمله مشکلاتی است که اکثر مصرف کنندگان محترم با آن مواجه شده اند، لذا در جهت رفع این مشکل این شرکت از المنت با حفاظ استنلس استیل استفاده نموده است. در این حالت المنت داخل غلاف فلزی قرار می گیرد تا از تغییر حالت آن، که در اثر انبساط و انقباض بوجود می آید جلوگیری کند، لذا طول عمر المنت بسیار بیشتر و همچنین این عمل باعث توزیع یکنواخت دما در داخل محفظه نیز می شود.

  دقت بالای کنترلر حرارت در این دستگاه یکی از مزیت های ویژه این دستگاه به شمار می رود. استفاده از میکروکنترلر بسیار دقیق و روش کنترل PID ما را بر آن داشته تا دقت واقعی ۰٫۵ درجه سانتی گراد را ادعا کنیم . این روش یکی از پیشرفته ترین روش های کنترل در دنیا می باشدو با محاسبه دقیق ظرفیت گرمایی دستگاه، میزان انرژی لازم جهت ثابت نگه داشتن دما را بدست می آورد. این روش مشکلات کنترلرهای قدیمی مانند فراجست، نوسان دما و عدم تکرار پذیری را به راحتی بر طرف کرده است.

 درب دستگاه توسط دو زبانه در بالا و پایین بسته می شود که این امر منجر به بهتر بسته  شدن درب دستگاه و عدم اتلاف حرارت می شود. همچنین استفاده از نوار سیلیکونی با قابلیت انعطاف پذیری و مقاومت حرارتی بسیار بالا (۴۰۰ درجه سانتیگراد) در جذب بودن درب دستگاه کمک شایانی می نماید.

مشخصات فنی

ابعاد خارجی (عرض × ارتفاع × عمق) (cm) ۴۵ × ۵۹ × ۶۰
ابعاد داخلی (عرض × ارتفاع × عمق) (cm) ۳۱ × ۳۷ × ۴۸
حداقل فاصله مجاز از دیوار پشت (cm) ۱۰
حداقل فاصله مجاز از دیوارهای کناری (cm) ۱۰
حجم داخلی (lit) ۵۵
تعداد سینی ۲
وزن مجاز روی هر طبقه (Kg) ۷
مجموع وزن طبقات (Kg) ۱۴
وزن دستگاه (Kg) ۳۰
دریچه تخلیه هوا دارد
رنج حرارتی (سانتیگراد) ۵ درجه بالای
دمای محیط
~
۲۵۰ درجه
دقت حرارتی در ۱۰۰ درجه سانتیگراد ±۰٫۵
دقت حرارتی در ۱۵۰ درجه سانتیگراد ±۰٫۵
دقت حرارتی در ۷۰ درجه سانتیگراد ±۵
ولتاژ (V) ۲۲۰
توان مصرفی (W) ۷۵۰
فرکانس (Hz) ۵۰
جریان (آمپر) ۳٫۴
نوع برق تک فاز

کلمات کلیدی :
فور آزمایشگاهی,Laboratoriya soba,laboratorium oond,Laborofen,horno de laboratorio,Laboratorio forno,Laboratuar fırın,Laboratorní sušárna,实验室烤箱,Лаборатория печь,実験室オーブン,فرن مختبر,Four de laboratoire,실험실 오븐,प्रयोगशाला ओवन,آون
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
(موجود نیست)
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ