آلبومین از سفید تخم مرغ 50 میلیگرمی کد A7641
توضیحات کلی :
آلبومین تخم مرغ اصلی ترین ترکیب پروتئین سفیده تخم مرغ است. آلبومین تخم مرغ یک گلیکوپروت فسفریله است . از توالی اسیدهای آمینه ، قسمت پپتیدی مولکول از 385 باقیمانده تشکیل شده و وزن مولکولی آن 7/42 کیلو دالتون است.
Ovalbumin ، یک پروتئین سفید تخم مرغ در مجاری تخم مرغ تولید می شود. این سایت دارای 3 سایت اصلاح شده پس از سنتز و یک گروه استیل N ترمینال است. این محصول فاقد S-ovalbumin است ، یک فرم پایدار در برابر حرارت از آلبومین تخم مرغ که هنگام ذخیره تخم مرغ تشکیل می شود.
کاربرد :
از آلبومین حاصل از سفیده تخم مرغ استفاده شده است:
• به عنوان یک جز component در بافر واکنش برای آزمایش آنزیمی آزمایشگاهی
• برای شبیه سازی سموم خطرناک پروتئین
• به عنوان یک جز در محلول مارکر
این محصول به عنوان نشانگر (∼45 کیلو دالتون) برای الکتروفورز پروتئین مفید است. از آن برای تولید مدل حیوانی آسم استفاده شده است.
برای تشخیص سیتوکین های آزاد شده از ائوزینوفیل ، از اووالبومین به عنوان محیطی برای جوجه کشی سلول استفاده شد. همچنین در مطالعه آزمایش جذب ماکرومولکول روده در خوک جنین پس از تزریق آغوز در رحم استفاده شد .
گلیکوپروتئین فسفریله شده که به عنوان نشانگر (45 کیلو دالتون) برای الکتروفورز پروتئین مفید است. برای تولید مدل حیوانی آسم استفاده شده است.
بسته بندی :
1 گرم در بطری پلی
50 ، 250 میلی گرم در بطری پلی
اقدامات Biochem / Physiol :
کالریمتری اسکن افتراقی نشان می دهد که آلبومین تخم مرغ در 84 درجه سانتی گراد دناتوره می شود. از اووالبومین می توان به عنوان پروتئین حامل برای اتصال به پپتیدهای مصنوعی برای استفاده به عنوان ایمونوژن استفاده کرد.
اووالبومین به عنوان یک مکمل غذایی ترجیح داده می شود. این می تواند به عنوان یک حامل دارو عمل کند. این ماده دارای فاکتورهای آزادکننده نکروز تومور است که می تواند نقش مهمی در سرکوب تومور داشته باشد.


 شماره MDLMFCD00130424
 شماره EC232-692-7
شماره CAS9006-59-1
 NACRESNA.25
 eCl @ ss42010201
منبع بیولوژیکیسفید تخم مرغ
mol wt44287 Da با محاسبه
اطلاعات ژنمرغ ... بیضی (396058)
فرمپودر لیوفیلیزه
دمای ذخیره سازی2-8 درجه سانتی گراد
سطح کیفیت200
سنجش≥95 ((الکتروفورز ژل آگارز)
برنامه های کاربردی)بیو پیوند: مناسب است
نوعدرجه هفتم
تطهیر شده توسطکروماتوگرافی


فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ