α-آمیلاز از پانکراس خوک 10 میلیگرم کد A6255
توضیحات کلی :
جرم مولکولی: 51-54 کیلو دالتون.
α-آمیلاز جدا شده از پانکراس خوک یک گلیکوپروتئین است. این یک زنجیره پلی پپتیدی منفرد از 475 ~ باقیمانده است که شامل دو گروه SH و چهار پل دی سولفید و یک Ca2+ محکم بسته شده برای پایداری است. یون های کلرید برای فعالیت و پایداری لازم هستند. دامنه pH برای فعالیت 5.5 تا 8.0 است و pH بهینه آن 7 است.
ما متعهد هستیم که محصولات سبزتر جایگزین را برای شما به ارمغان بیاوریم که به یک یا چند مورد از 12 اصل شیمی سبزتر پایبند هستند. این محصول برای استفاده در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف در صورت استفاده در تحقیقات مربوط به اتانول نشاسته ، افزایش یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله موجود در بیوفایل ها مراجعه کنید .

کاربرد :
α-آمیلاز برای هیدرولیز پیوندهای α از پلی ساکاریدهای مرتبط با α ، مانند نشاسته و گلیکوژن استفاده می شود. محصول A6255 از لوزالمعده خوک است و از نوع IA است. α-آمیلاز ، از سیگما ، در مطالعات مختلف گیاهی مانند مطالعات متابولیسم در Arabidopsis استفاده شده است. 

اقدامات Biochem / Physiol :
α-آمیلاز هیدرولیز α- (1،4) پیوندهای گلوکان در پلی ساکاریدهای سه یا بیشتر α- (1،4) واحد D- گلوکز مرتبط است. بسترهای طبیعی مانند نشاسته و گلیکوژن به گلوکز و مالتوز تجزیه می شوند. α-آمیلاز ، از لوزالمعده خوک ، یک گلیکوپروتئین است که از یک زنجیره پلی پپتیدی منفرد تشکیل شده است و تقریباً 475 باقیمانده حاوی 2 گروه SH و چهار پل دی سولفید و یک Ca2+ محکم بسته شده برای پایداری دارد.

تعریف واحد :
یک واحد در 3 دقیقه با pH 6.9 در دمای 20 درجه سانتی گراد 1.0 میلی گرم مالتوز را از نشاسته آزاد می کند.

فرم بدنی :
سوسپانسیون در محلول NaCl 2.9 M حاوی 3 میلی مولار کلسیم 2 .

یادداشت آماده سازی :
DFP تحت درمان قرار گرفت. 2 × متبلور شده.

یادداشت های دیگر :
مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد آنزیم ها برای تجزیه و تحلیل کربوهیدرات های پیچیده در www.sigma-aldrich.com/enz ymeexplorer.

 شماره کمیسیون آنزیم (EC)3.2.1.1 (BRENDA | IUBMB)
 eCl @ ss32160410
 شماره MDLMFCD00081319
 شماره EC232-565-6
سطح کیفیت200
خصوصیات محصول جایگزین سبزترپیشگیری از زباله طراحی برای بهره وری انرژی در مورد اصول شیمی سبز بیشتر بیاموزید.
mol wt51-54 کیلو دالتون
دمای ذخیره سازی2-8 درجه سانتی گراد
فرمسوسپانسیون نمکی
حمل شده دریخ مرطوب
نوعIA را تایپ کنید
دسته جایگزین سبزتررا قادر می سازد

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ