pH متر مخصوص ماست کد HI99164 ساخت شرکت Hanna آمریکا
قیمت 553 دلار

محصول دارای تخفیف میباشد


HANNA INSTRUMENTS HI99164 به pH و دما سنج با دوام، ضد آب، قابل حمل و به طور خاص برای تجزیه و تحلیل ماست طراحی شده است. کالیبراسیون خودکار است که در یک یا دو نقطه با دو مجموعه از بافر انجام شده است. همه خوانش کالیبراسیون و اندازه گیری به طور خودکار برای تغییرات درجه حرارت جبران می شود. سطح تقسیم صفحه نمایش ال سی دی هر دو pH و دما قرائت، همراه با شاخص های برای خواندن ثبات، درصد باتری، و دستورالعمل کالیبراسیون. HI99164 با استفاده از بدنه شیشه ای FC213D، تقویت الکترود pH ارائه می دهد که ویژگی های متعدد که باعث بهبود تست PH برای تولید ماست.

ATC

جبران دمای اتوماتیک

خودکار، یک یا دو نقطه کالیبراسیون

خودکار، یک یا دو نقطه کالیبراسیون

ضدآب

ضدآب

جزئیات

پایش pH در تولید سازگار باشد، ماست با کیفیت بسیار مهم است. ماست از تخمیر شیر با کشت های باکتریایی زندگی می کنند ساخته شده است. ترین ماست با یک استارتر شامل لاکتوباسیلوس بولگاریکوس و استرپتوکوکوس ترموفیلوس تلقیح می شود. هنگامی که فرهنگ زندگی می کنند اضافه شده است، مخلوطی از شیر و باکتری انکوبه شده است، اجازه می دهد برای تخمیر لاکتوز به اسید لاکتیک است. و pH از مخلوط قطره و با توجه به تولید اسید لاکتیک می شود اسیدی تر. آن است که این کاهش در pH باعث پروتئین کازئین در شیر به انعقاد و رسوب، و در نتیجه بافت ماست مانند.

تولید ماست بس جوجه کشی یک بار در سطح pH خاص رسیده است. بیشتر تولید کنندگان یک نقطه مورد نظر PH بین 4.0 و 4.6 که در آن تخمیر توسط خنک کننده سریع متوقف شد. در این محدوده از pH است که مقدار ایده آل از اسید لاکتیک ماست وجود دارد، به آن ترشی مشخصه، کمک در ضخامت، و اقدام به عنوان یک ماده نگهدارنده در برابر سویه نامطلوب باکتری است.

با تایید که تخمیر به یک نقطه پایانی و pH از پیش تعیین شده ادامه می دهد، تولید ماست می تواند اطمینان از محصولات خود را از نظر عطر و طعم، عطر و بافت سازگار باقی می ماند. انحراف از pH و از پیش تعیین شده می تواند به عمر مفید کاهش ماست منجر شود و یا ایجاد یک محصول است که بیش از حد تلخ یا ترش. سینرزیس همچنین می توانید اگر تخمیر خیلی زود متوقف و یا خیلی دیر شده، در ماست است که به ترتیب خیلی قلیایی و یا بیش از حد اسیدی و در نتیجه رخ می دهد. سینرزیس جدایی مایع، در این مورد آب پنیر، از مواد جامد شیر است. مصرف کنندگان انتظار ماست به ساختاری سازگار باقی می ماند، بنابراین اطمینان تخمیر است که در pH مناسب متوقف به درک مصرف کننده بسیار حیاتی است.

HI99164 با استفاده از FC213D تقویت الکترود pH را با بدن شیشه ای. این الکترود تخصصی ارائه می دهد ویژگی های متعدد که باعث بهبود تست PH برای تولید ماست. یک سنسور درجه حرارت یکپارچه اجازه می دهد تا برای جبران دما اندازه گیری pH و بدون نیاز به یک پروب درجه حرارت جداگانه. لامپ سنجش مخروطی کاوشگر تضمین کالیبراسیون پایدار و اندازه گیری در نیمه جامدات و امولسیون مانند ماست.

بخشی جدایی ناپذیر از هر الکترود pH محل اتصال مرجع است. محل اتصال مرجع بخشی از الکترود که اجازه می دهد تا برای جریان یون واقع در مرجع سلول را به نمونه در حال آزمایش است. بسیار مهم است که این جریان به منظور تکمیل یک مدار الکتریکی، که در نهایت مقدار pH تعیین رخ می دهد. هر گرفتگی محل اتصال خواهد تکمیل مدار جلوگیری از، و در نتیجه قرائت که نامنظم یا به طور مداوم دست خوش پیشامد میشه هستند.

گرفتگی محل اتصال مرجع یک چالش مشترک روبرو شده توسط تولید کنندگان ماست به عنوان مواد جامد شیر و پروتئین به راحتی می توانید ساخت تا در الکترود است. طراحی اتصال باز از FC213D بهره گیری از یک الکترولیت viscolene مرجع است که در تماس مستقیم با نمونه ماست می آید. بدون اتصال فیزیکی، الکترود مقاوم در برابر گرفتگی و همچنان به ارائه دقیق، قرائت با ثبات است.

الکترود FC213D ماست

بدنه شیشه ای

بدنه شیشه ای

بدن شیشه ای از FC213D شیمیایی مقاوم در برابر و سریع برای رسیدن به تعادل گرمایی، اجازه می دهد برای پاسخ دهی سریع تر، با ثبات تر در هنگام گرفتن اندازه گیری pH در نمونه که در دمای محیط است.

نوک شیشه ای مخروطی

جعبه دنده مخروطی شیشه ای نکته

مخروطی شکل طراحی نوک اجازه می دهد تا برای نفوذ به مواد جامد، نیمه جامد، و امولسیون برای اندازه گیری مستقیم از pH نمونه مانند ماست.

مرجع اتصال باز

گسترش اتصال مرجع

طراحی اتصال باز شامل یک رابط ژل جامد (viscolene) بین نمونه و داخلی از Ag / AgCl مرجع. این رابط نه تنها مانع از نقره از ورود به نمونه، بلکه باعث می شود آن را به گرفتگی نفوذ ناپذیر، و در نتیجه پاسخ سریع و خواندن با ثبات است.

درجه حرارت

ساخته شده در سنسور دما

اشکال در کالیبراسیون و اندازه گیری با جبران دما به صورت خودکار ارائه شده توسط سنسور دمای یکپارچه حذف شده است.

 

ویژگی ها در یک نگاه

 

ضد آب - در HI99164 یک متر ضد آب IP67 برای غوطه وری در تا یک متر آب به مدت 30 دقیقه امتیاز است.

کالیبراسیون خودکار - یک یا کالیبراسیون دو نقطه به صورت خودکار به دو مجموعه بافر قابل انتخاب است.

جبران دمای اتوماتیک - یک سنسور درجه حرارت یکپارچه اجازه می دهد تا برای جبران دمای اتوماتیک اندازه گیری PH است.

چند سطح ال سی دی نمایش - خرد در سطح صفحه نمایش LCD هر دو pH و خوانش درجه حرارت، همراه با شاخص برای خواندن ثبات، درصد باتری، و دستورالعمل کالیبراسیون.

بر روی صفحه نمایش آموزش - پیام آموزش پاک کردن و جهت در دسترس بر روی صفحه نمایش به سرعت و به راحتی کاربران از طریق راه اندازی و کالیبراسیون می باشد.

سیستم پیشگیری از خطای باطری - در متر به طور خودکار خاموش خواهد شد اگر قدرت به اندازه کافی برای به دست آوردن اندازه گیری دقیق وجود ندارد.

عمر باتری شاخص - سطح درصد باتری نمایش داده می شود در زمان راه اندازی هشدار به کاربر به قدرت باتری باقی مانده است که در دسترس.

مشخصات

محدوده PH-2.00 به 16.00 pH برابر
قطعنامه و pH0.01 pH برابر
pH و دقت± 0.02 pH برابر
کالیبراسیون pHخودکار، در یک یا دو نقطه با دو مجموعه از بافر استاندارد (با pH 4.01 / 7.01 / 10.01 و pH 4.01 / 6.86 / 9.18)
محدوده دما-5.0 به 105.0 ° C / 23.0-221.0 ° F
قطعنامه دما0.1 ° C / ° F 0.1
دقت دما± 0.5 ° C (تا 60 درجه سانتی گراد). ± 1.0 ° C (خارج) / ± 1 ° F (تا 140 ° F)؛ ± 2.0 ° F (خارج)
جبران دمابه صورت خودکار از -5.0 به 105.0ºC (23 تا 221ºF)
الکترود / پروبFC213D پیش تقویت پراب PH با سنسور دمای داخلی، اتصال DIN و 1 متر (3.3 ") کابل (شامل)
نوع باتری / زندگی1.5V (3) AAA / 1200 ساعت استفاده مداوم؛ خودکار خاموش 8 دقیقه عدم استفاده از
محیط0 تا 50 ° C (32 تا 122 ° F)؛ RH حداکثر 100٪
ابعاد152 × 58 × 30 میلی متر (6.0 X 2.3 X 1.2 ")
وزن205 گرم (7.2 اونس)
سفارش اطلاعاتHI99164 با FC213D پراب PH با سنسور دمای داخلی، HI70004 pH برابر 4.01 کیسه های بافر، HI70007 به pH کیسه های 7.01 بافر، HI700643 گروه های پلی اتیلن راه حل تمیز کردن الکترود (2)، باتری، کتابچه راهنمای دستورالعمل، و کیف حمل و نقل ناهموار عرضه می شود.




فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ