PH متر قلمی هانا مدل HI98115

قیمت خرید PH متر قلمی هانا مدل HI98115

pH متر قلمی HI98115

مناسب برای خاک و کشاورزی GROLINE

pH متر قلمی HI98115 : پی اچ متر قلمی HI98115 تسترجیبی و قابل حمل می باشد که به  مترpH سری گرولاین معروف است که برای اندازه گیری در محلول های مغذی هیدروپونیک قابلیت های قابل توجهی دارد. پی اچ متر قلمی HI98115 دارای الکترود pH قابل تعویض HI1271 می باشد که در صورت نیاز می توان به جای خرید یک دستگاه جدید تنها الکترود آن را جایگزین کرد.بر روی بدنه دستگاه دکمه ای قرار دارد که کلیه کارها با همان دکمه انجام می شود و همین موضوع باعث سهولت کار با این دستگاه می گردد. کالیبراسیون دستگاه به صورت اتوماتیک یک یا دو نقطه ای انجام می شود . برای کالیبراسون به محلول های کالیبراسیون نیاز داریم که در داخل جعبه دستگاه موجود هستند .شناخت اتوماتیک بافر، علامت های بافر کالیبره شده، شاخص پایداری، شاخص کمی باتری و خاموشی خودکار نیز قابل انتخاب می باشند. این دستگاه همراه با کیف قابل حمل و تعدادی محلول های کالیبراسیون عرضه می شود.

تستر قلمی PH مدل HI98115

دستگاه HI98115 با تمام ویژگی هایی که دارد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. قیمت این دستگاه به گونه ای است که همه مصرف کنندگان امکان خرید و تامین هزینه این دستگاه با کیفیت و قیمت مناسب را دارند.

از همه مهم تر اینکه الکترود این دستگاه قابل تعویض می باشد و در شرایطی که الکترود آسیب می بیند و غیر فعال می شود نیاز به خرید دستگاه جدید نیست ، بلکه با خرید تنها یک الکترود دستگاه مجددا قابل استفاده می شود.

مدل الکترود دستگاه HI98115 ، قابل تعویض HI1271 می باشد . الکترود HI1271 با ژل پر شده و 103 میلی متر طول دارد. قطر انتهایی الکترود 8 میلی متر است و این ابعاد کوچک سهولت کالیبراسیون را در شیشه های آزمایشگاهی کوچک  فراهم می کند.جهت نگهداری از الکترود دستگاه به محلول نگهدارنده استادارد نیاز هست . در مواقعی که از الکترود استفاده نمی شود باید در محلول نگهدارنده ، نگهداری شود.

LCD بزرگ این دستگاه مقادیر اندازه گیری شده، شاخص پایداری، شاخص کمی باتری و علامت های کالیبراسیون را نمایش می دهد.

باتری دستگاه حدود 1000 ساعت کار می کند . دستگاه قابلیت تنظیم خودکار جهت خاموش شدن خودکار در مواقعی که با دستگاه کار نمی کنیم را دارد. و همین مسئله به صرفه جویی در مصرف باتری کمک می کند.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ