pH متر مخصوص پنیر مدل HI99165 ساخت کمپانی هانا آمریکا
قیمت 553 دلار


HANNA INSTRUMENTS HI99165 به pH و دما سنج با دوام، ضد آب، قابل حمل و به طور خاص برای تجزیه و تحلیل پنیر طراحی شده است. کالیبراسیون خودکار است که در یک یا دو نقطه با دو مجموعه از بافر انجام شده است. همه خوانش کالیبراسیون و اندازه گیری به طور خودکار برای تغییرات درجه حرارت جبران می شود. سطح تقسیم صفحه نمایش ال سی دی هر دو pH و دما قرائت، همراه با شاخص های برای خواندن ثبات، درصد باتری، و دستورالعمل کالیبراسیون. HI99165 با استفاده از FC242D بدنه فولادی ضد زنگ، تقویت الکترود pH ارائه می دهد که ویژگی های متعدد که باعث بهبود تست PH برای تولید پنیر.

ATC

جبران دمای اتوماتیک

خودکار، یک یا دو نقطه کالیبراسیون

خودکار، یک یا دو نقطه کالیبراسیون

ضدآب

ضدآب

جزئیات

pH را اندازه گیری ضروری طول تمام مراحل پنیر است. از اندازه گیری های اولیه شیر ورودی به اندازه گیری نهایی پنیر، PH را مهمترین پارامتر برای کیفیت پنیر و کنترل ایمنی است.

اسیدی شدن شیر با علاوه بر این از فرهنگ های باکتریایی و مایه ماست آغاز می شود. این باکتری لاکتوز مصرف و ایجاد اسید لاکتیک به عنوان یک محصول جانبی از تخمیر. اسید لاکتیک تولید خواهد که pH شیر باعث به پایین. هنگامی که شیر به pH خاص می رسد، مایه ماست اضافه شده است. آنزیم ها در مایه ماست کمک به سرعت بخشیدن به curdling و ایجاد یک ماده محکم تر. برای cheesemakers که رقیق مایه ماست خود، pH آب رقت نیز بسیار مهم است. آب است که در نزدیکی pH برابر 7 یا بالاتر می توانید مایه ماست غیر فعال کردن، باعث بروز مشکلاتی در انعقاد.

هنگامی که وزن کشک قطع، هم زده، و پخته شده، کشک مایع باید تخلیه شده است. و pH آب پنیر در تخلیه به طور مستقیم ترکیب بافت محصول نهایی پنیر تأثیر می گذارد. آب پنیر است که دارای pH نسبتا بالا به سطوح بالاتر کلسیم و فسفات و نتایج در یک خوری قوی تر کمک می کند.سطوح pH نمونه در تخلیه می تواند بسته به نوع پنیر متفاوت است؛ به عنوان مثال، پنیر سوئیسی است PH بین 6.3 و 6.5 زهکشی در حالی که پنیر پنیر چدار PH بین 6.0 و 6.2 برده می شود.

در طول آوردن، پنیر کمپرس آب تا نمک از راه حل آب نمک و رطوبت بیش از حد از دست می دهد. pH محلول آب نمک باید نزدیک به pH پنیر شود، اطمینان از تعادل یون های مانند کلسیم و هیدروژن است. در صورتی که عدم تعادل در طول آوردن وجود دارد، محصول نهایی می تواند نقص پوست، تغییر رنگ، بافت ضعیف، و عمر مفید کوتاه تر است.

انواع پنیر باید در یک محدوده pH باریک به ارائه یک محیط مطلوب برای فرآیندهای میکروبی و آنزیمی که در طول رسیدن رخ می دهد قرار می گیرند. کشت های باکتریایی مورد استفاده در رسیدن مسئول ویژگی های آشنا از جمله سوراخ در پنیر سوئیسی، قالب سفید در پوست بری، و عطر پنیر لیمبرگر هستند. انحراف از PH ایده آل نه تنها به محیط زیست از باکتری مضر است، بلکه به ساختار پنیر است. سطح pH بالاتر می تواند در پنیر است که بیشتر الاستیک در حالی که سطح PH پایین تر می تواند شکنندگی باعث می شود.

HI99165 با استفاده از ضد زنگ FC242D فولاد الکترود pH تقویت شده. این الکترود تخصصی ارائه می دهد ویژگی های متعدد که باعث بهبود تست PH برای تولید پنیر. قوی غلاف فولادی ضد زنگ زوج با نوک سنجش مخروطی اجازه می دهد تا برای نفوذ در پنیر در نقاط مختلف در طول فرایند تولید. یک سنسور درجه حرارت یکپارچه نیز تضمین می کند که تمام اندازه گیری PH هستند برای درجه حرارت بدون نیاز به یک پروب درجه حرارت جداگانه جبران می شود.

کاوشگر

فولاد ضد زنگ بدن

فولاد ضد زنگ بدن

AISI 316 بدنه فولادی ضد زنگ ارائه می دهد دوام در مرکز تولید و می تواند غلظت کلرید که منجر به خوردگی در انواع دیگر آلیاژهای مقاومت در برابر ..

نوک شیشه ای مخروطی

مخروطی شیشه ای نکته

مخروطی شکل طراحی نوک اجازه می دهد تا برای نفوذ به مواد جامد، نیمه جامد، و امولسیون برای اندازه گیری مستقیم از pH نمونه مانند پنیر.

سنسور دمای

ساخته شده در سنسور دما

اشکال در کالیبراسیون و اندازه گیری با جبران دما به صورت خودکار ارائه شده توسط سنسور دمای یکپارچه حذف شده است.

 

ویژگی ها در یک نگاه

 

ضد آب - در HI99165 یک متر ضد آب IP67 برای غوطه وری در تا یک متر آب به مدت 30 دقیقه امتیاز است.

کالیبراسیون خودکار - یک یا کالیبراسیون دو نقطه به صورت خودکار به دو مجموعه بافر قابل انتخاب است.

جبران دمای اتوماتیک - یک سنسور درجه حرارت یکپارچه اجازه می دهد تا برای جبران دمای اتوماتیک اندازه گیری PH است.

چند سطح ال سی دی نمایش - خرد در سطح صفحه نمایش LCD هر دو pH و خوانش درجه حرارت، همراه با شاخص برای خواندن ثبات، درصد باتری، و دستورالعمل کالیبراسیون.

بر روی صفحه نمایش آموزش - پیام آموزش پاک کردن و جهت در دسترس بر روی صفحه نمایش به سرعت و به راحتی کاربران از طریق راه اندازی و کالیبراسیون می باشد.

سیستم پیشگیری از خطای باطری - در متر به طور خودکار خاموش خواهد شد اگر قدرت به اندازه کافی برای به دست آوردن اندازه گیری دقیق وجود ندارد.

عمر باتری شاخص - سطح درصد باتری نمایش داده می شود در زمان راه اندازی هشدار به کاربر به قدرت باتری باقی مانده است که در دسترس.

مشخصات

محدوده PH-2.00 به 16.00 pH برابر
قطعنامه و pH0.01 pH برابر
pH و دقت± 0.02 pH برابر
کالیبراسیون pHخودکار، در یک یا دو نقطه با دو مجموعه از بافر (استاندارد 4.01، 7.01،10.01 یا NIST 4.01، 6.86، 9.18)
محدوده دما-5.0 به 105.0 ° C / 23.0-221.0 ° F
قطعنامه دما0.1 ° C / ° F 0.1
دقت دما± 0.5 ° C (تا 60 درجه سانتی گراد). ± 1.0 ° C (خارج) / ± 1 ° F (تا 140 ° F)؛ ± 2.0 ° F (خارج)
جبران دمابه صورت خودکار از -5.0 به 105.0ºC (23 تا 221ºF)
الکترود / پروبFC242D پیش تقویت پراب PH با سنسور دمای داخلی، اتصال DIN و 1 متر (3.3 ") کابل (شامل)
نوع باتری / زندگی1.5V (3) AAA / 1200 ساعت استفاده مداوم؛ خودکار خاموش 8 دقیقه عدم استفاده از
محیط0 تا 50 ° C (32 تا 122 ° F)؛ RH حداکثر 100٪
ابعاد152 × 58 × 30 میلی متر (6.0 X 2.3 X 1.2 ")
وزن205 گرم (7.2 اونس)
سفارش اطلاعاتHI99165 با FC242D پراب PH با سنسور دمای داخلی، HI70004 pH برابر 4.01 کیسه های بافر، HI70007 به pH کیسه های 7.01 بافر، HI700642 گروه های پلی اتیلن راه حل تمیز کردن الکترود (2)، باتری، کتابچه راهنمای دستورالعمل، و کیف حمل و نقل ناهموار عرضه می شود.




bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.