دستگاه مدل AVP 30-D سیستم آزمایشگاهی اتوماتیک جهت آنالیز فشار بخار Reid در مایعات نفتی , بنزین , برش های هیدرو کربنی و سایر نمونه های مشابه می باشد ساخت شرکت تاناکا ژاپن

دستگاه مدل AVP 30-D  سیستم آزمایشگاهی اتوماتیک جهت آنالیز  فشار بخار Reid  در مایعات نفتی , بنزین , برش های هیدرو کربنی و سایر نمونه های مشابه می باشد . این دستگاه جهت اندازه گیری “RVP”  طبق دستورالعمل استاندارد ASTM D 323  به گونه ای طراحی شده است که تمامی مراحل آزمایش در آن به صورت خودکار انجام می پذیرد . 

از ویژگی های این مدل می توان به سری بمب های " نیم سایز " آن اشاره کرد که نمونه گذاری و حمل و کارکرد بسیار آسانی داشته و بازده مشابهی نسبت به بمب های حجیم دارند . بمب های سری جدید از جنس استیل بوده و در طراحی شمایل ظاهری آن ها بیش از 30% در طول و در حدود 70% در حجم اشغالی توسط بمب صرفه جویی شده که این امر قابلیت انجام همزمان 4 تست توسط بمب های جداگانه در یک حمام را فراهم می آورد .

همچنین سیستم سنسور فشار نیمه هادی , مکانیزم ارتعاش تناوبی , تبدیل آسان واحد های اندازه گیری در صفحه نمایش دستگاه , ابعاد مناسب و قابلیت اتصال به کامپیوتر را می توان از پیشرفت های قابل توجه این سری نسبت به پیشین پیشین دانست .

مطابق با استاندارد : ASTM D323 , ISO 3007 , IP 69 etc .

رنج دمای حمام : 0 تا 60 درجه سانتی گراد با تنظیم گر دیجیتال و سنسور PT-100( دقت 0.1 سلسیوس  )

مکانیزم امنیتی : سیستم نمایشگر سطح آب جهت جلوگیری از گرمایش بی رویه

کالیبراسیون سنسور فشار : به وسیله مانومتر دیجیتال دارای گواهی کالیبراسیون ( سفارشی )


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۰۸۰,۰۳۲تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۴۱۰,۰۳۲تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ