رنگ سنج جیبی DR300 کد 5870012 کمپانی هک آمریکا

آخرین به روز رسانی 1401.8.4

عملیات ساده و بصری خطای دستی بالقوه را کاهش می دهد و اطمینان حاصل می کند که اندازه گیری دقیقی که می توانید به آنها اعتماد کنید، هر چند وقت یکبار.

صفحه نمایش بزرگتر با نور پس زمینه بهبود یافته، خواندن اندازه گیری ها را در همه شرایط آسان تر می کند

فوتومتر قابل حمل تک مرکزی

عملکرد باتری برای حداکثر 5000 تست

نمایشگر بزرگتر و بهتر

اتصال داده - بلوتوث به کلاروس (اتصال بلوتوث در حال حاضر فقط در ایالات متحده، کانادا و اتحادیه اروپا موجود است)

رنگ سنج جیبی آزمایش شده و واقعی Hach II برای حدود دو دهه توسط صدها هزار متخصص آب در شرایط سخت استفاده شده است. پیشرفت های کلیدی مکانیکی: عایق رشدی یافته است. نمایشگر بزرگتر؛ طراحی ارگونومیک دارای قابلیت‌های هوشمندی است که فناوری مدرن ارائه می‌کند: اتصال بلوتوث اختیاری با انتقال خودکار داده، و یکپارچه‌سازی سیستم یکپارچه. رنگ سنج جیبی Hach DR300: نسل بعدی ابزار دقیق قابل حمل. دردسرهای جمع آوری داده ها را کاهش دهید، خطاهای رونویسی را حذف کنید و از قابلیت ردیابی سازگاری قوی تر مطمئن شوید.

متصل - ارتباط بلوتوث اختیاری به شما امکان می دهد اندازه گیری را با خیال راحت به پایگاه داده موجود یا به سیستم هوش آبی Claros-Hach® انتقال دهید - با حذف دستی وارد داده ها، خطاها را کاهش داده و در زمان صرفه جویی کنید. جوجویی می کنید.

قابل اعتماد - طراحی مقاوم و ضد آب در هر شرایطی که در میدان با آن مواجه می شود (افتادن، مقاومت شدید، باران و خاک) و هنوز هم سال ها اندازه گیری قابل اعتماد و دقیق را ارائه می دهد.

گواهینامه ها: ابزار ضد آب IP 67 (حتی بهتر از PCII).

اطلاعات سفارش: شامل رنگ سنج جیبی DR300، کتابچه راهنمای کاربر، سلول های نمونه و کیف حمل است. معرف ها به طور مستقیم سفارش داده می شوند. رنگ سنج جیبی DR300 با معرف های شیمیایی فروخته نمی شود.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۶۸۰,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۹۸۵,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ