دستگاه اندازه گیری ذرات معلق در هوا یا پارتیکل کنترل مدل HHPC 6+ ساخت کمپانی بکمن آمریکا

شمارنده های ذرات دستی MET ONE HHPC + دارای سبک وزن، راحت و عملیات تک نفره در محیط های مینی و ایستگاه های کاری می باشند.

    
داده شمارش ذرات به کامپیوتر از طریق اترنت و یا کارت حافظه USB منتقل می شود
    
بدون درایور دستگاه یا نرم افزار مورد نیاز است
    
کانال های اندازه گیری کاربر انتخاب شده
    
صفحه نمایش آسان برای خواندن
    
Alpha-Numeric Locations & Alarms for Channels & Limits Selected Particles


MET ONE HHPC 3+ (0.3 میکرون) یک ابزار سه کاناله ارزان قیمت است که برای محیط های صنعتی حساس به آلودگی طراحی شده است

ویژگی های ارتباطی شامل دسترسی به داده های شمارش ذرات به طور مستقیم به کامپیوتر از طریق اترنت و یا کارت حافظه USB است. هیچ راننده یا نرم افزار لازم نیست. ویژگی های پیکربندی نمایش شامل کانال های اندازه گیری قابل انتخاب با فونت های بهینه و بزرگ می باشد. حالت های داده های نمایش داده ویژگی ذرات جدول ذرات سنتی و یا نمودار روند برای پروفایل آسان ذرات. ویژگی های امنیتی شامل کنترل اختیاری مدیریت رمز عبور و نام های موقعیت مکانی آلفا و عددی و آلارم برای کانال های ذره ای کاربر و محدودیت ها است. صفحه نمایش آسان برای خواندن و با وضوح بالا کاملا قابل تنظیم با استفاده از پروفایل های پردازش در نقطه به منظور مشخص کردن رویدادهای ذرات است.

این برای مؤلفه های اجزای نوری Cleanroom ایده آل است که مانیتورهای معمولی در 0.5 میکرومتر و 5 میکرومتر در هر ISO 14644 انجام می شود، اما حساسیت 0.3 میکرومتر برای بررسی HEPA فیلتر شده از ایستگاه کاری مورد نیاز است. MET ONE HHPC 6+ یک شمارنده ذرات دارای شش کانال کاملا برجسته است که برای طیف گسترده ای از وظایف در محیط های ساختمانی Cleanroom مانند تولید نیمه هادی یا صفحه نمایش تخت طراحی شده است. گهگاه منحصر به فرد دسترسی آسان به کامپیوتر به داده های شمارش ذرات از طریق اترنت و یا کابل USB را فراهم می کند در حالی که آن را تضمین HHPC 6+ شارژ و آماده برای استفاده در همه زمان ها است. MET ONE HHPC 3+ (0.5 میکرومتر) یک شمارنده سه ذره شمارشی 0.5 میکرومتر است که میتواند برای نظارت بر 1.0 و 5.0 میکرومتر باشد که برای طبقهبندی به ISO 14644-1 مفید است. MET ONE HHPC 2+ یک شمارنده دوقطبی 0.5 میکرومتر است که به عنوان یک ابزار مقرون به صرفه برای نظارت روزمره محیط های کنترل شده مطابق با استاندارد ISO 14644 Cleanroom Classifications طراحی شده است. MET HHPC 2+ و 3+ به طور مرتب انتخاب می شوند که محیط های تنظیم شده و نیمه کنترل شده که به یک اصل GMP پیوسته اند، مانند خطوط پر کردن غذا و آشامیدنی، آزمایشگاه های بیمارستان و فرمولاسیون داروخانه ها.

گواهینامه ها: CFR 21 Part 11 فایل های سازگار با اکسل سازگار است.

اطلاعات سفارش: لوازم جانبی شامل منبع تغذیه (110-240V جهانی)، فیلتر ورودی صفر و شمارنده شمارنده فیلتر، 6 "USB کابل، گهواره برای سهولت شارژ و ارتباطات راحت USB و Ethernet (فقط HHPC 6+)، و کیف حمل (فقط مدل های HHPC6 + و HHPC3 +).
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۷,۲۵۶,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۶,۵۳۷,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ