بورت دیجیتال 25 میل ساخت کمپانی برند آلمان
اعبتار قیمت:1401/09/26
علامت تجاری Titrette® Burette Digital 25 میلی لیتر
 

علامت تجاری دیجیتال 25 میلی لیتر بورت های دیجیتال با نام تجاری BRAND آلمان ، که ما برای مطالعات دقیق و دقیق توصیه می کنیم ، دستگاه های ضروری تیتراسیون برای آزمایشگاه ها برای تیتراسیون سالم هستند. این بورته با شیشه است که به راحتی قابل استفاده است.
امکانات
دقت :  0.2 ≤                                                                                                                      
دقت، درستی:  ≤ 0.1
وضوح 0.1 میلی لیتر
جلد :  25 میلی لیتر
با شیر برگشتی 
نمایش مداوم حجم تخلیه ، صفر کردن ویژگی برای تیتراژهای پی در پی 
کالیبراسیون آسان کاربر
با اندازه های مختلف آداپتورهای بطری تحویل داده می شود
سر چرخشی 360 درجه
مکانیزم تنظیم مجدد آسان که از خروج مایعات به داخل مخزن جلوگیری می کند.
بیش از 60000 ویژگی تیتراژ
بطری بورت اختیاری 
مطابقت با ISO 9001


تنظیم با  " کالیبراسیون آسان"
 با استفاده از فناوری 'Easy Calibration' ، بدون نیاز به هیچ دستگاهی می توانید به راحتی با یک دکمه تنظیمات کالیبراسیون دستگاه را تنظیم کنید. اگر مدت زمان طولانی است که دستگاه شما تحت کنترل است یا تعویض قطعات انجام می شود ، ممکن است یک تنظیم لازم باشد. یک نماد کوچک 'CAL' در بالای صفحه نمایش داده می شود تا نشان دهد که تنظیم انجام شده است.

 
 طرح کالیبراسیون
 اگر می خواهید برای کالیبراسیون بعدی تاریخی تعیین کنید ، می توانید این تاریخ را به راحتی در زیر "GLP" ذخیره کنید. هر زمان که دستگاه روشن است ، تاریخ قابل نمایش است. هنگامی که دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید ، تاریخ کالیبراسیون در ماه و سال همراه با متن "GLP" نمایش داده می شود.
 
 
 
 

 

 



 صرفه جویی در مصرف برق با ویژگی خاموش شدن خودکار
 اگر دستگاه به مدت طولانی غیرفعال باشد ، به طور خودکار خاموش می شود. وقتی دستگاه به صورت دستی دوباره روشن می شود ، مقدار صفحه فعلی ذخیره می شود و به صفحه باز می گردد. در زیر ویژگی "APO" (خاموش شدن خودکار) ، می توانید زمان خاموش شدن خودکار را بین 30-1 دقیقه تنظیم کنید.
 
 
 
 
 
 

 تغییر تنظیم رقم اعشاری
 برای استفاده به عنوان میکروبورت ، می توانید نمایشگر حجم تیتراسیون را به 2-3 رقم اعشار در زیر "dP" (نقطه اعشار) تغییر دهید. بالای 20.00 میلی لیتر ، صفحه نمایش به طور خودکار به 2 رقم اعشار تغییر می کند.
 
 
 آسان برای استفاده
 با بورت بر روی بطری Titrette® می توانید قطره قطره را با دقت  بسیار عالی تیتر کنید  بدون نیاز به لمس کلیدهای بین پر کردن و تیتراسیون  دستگاه  برای تمیز کردن و نگهداری در آزمایشگاه سبک ، جمع و جور و  قابل جابجایی است. کاربردش ساده است!

 
 
 قطره قطره!
 چرخ دستی های پهن و راحت قابل چرخش هستند. با نسبت دنده بهینه شده ، می توانید دستگاه را به سرعت پر کرده و قطره قطره را با دقت عالی تیتر کنید. اندازه قطره برای دستگاه های حجم 10 میلی لیتر تقریبا 20 میکرولیتر و برای دستگاه های حجم 25 و 50 میلی لیتر تقریبا  30 میکرولیتر است  .
 
 
 

 
 

 
 
 حساسیت کلاس
 برت بیش از بطری Titrette® دارای یک سیستم اندازه گیری مبتکرانه جدید است  که مطابقت با درجه کلاس A بریتوزهای  شیشه ای دارد  و در صورت لزوم ، 3 رقم اعشاری زیر 20 میلی لیتر  را فراهم می کند  این یک ویژگی مهم برای کاربرانی است که مطابق DIN  EN ISO 385 باید  در محدوده خطای کلاس در  بورتهای شیشه ای کار کنند  (به عنوان مثال  مطالعات دارویی)
 
 
 


  
 
 
 
 نیازی به لمس هیچ یک از کلیدها نیست
 بین پر کردن و تیتراسیون نیازی به فشار کلید نیست. این دستگاه از طریق جهت چرخش چرخ دستی به طور خودکار تشخیص می دهد که شما آن را پر یا تیتر می کنید و خطر خطای استفاده را کاملاً کاهش می دهد. اگر اجرا کامل است ، با فشار دادن کلید مکث می توانید تیتراژ را کامل کنید. برای از سرگیری تیتراژ ، فقط دکمه را دوباره فشار دهید.
 
 
 
 

 

 
 

 سبک وزن و جمع و جور!
 تمام قطعاتی که در داخل کیس حرکت می کنند ، نیازهای سر را کاهش می دهند. طراحی جمع و جور و وزن سبک ثبات خوبی را ایجاد می کند. شیلنگ تیتراسیون را می توان به صورت افقی و عمودی تنظیم کرد. این ویژگی انعطاف پذیری را در موقعیت یابی دستگاه فراهم می کند ، به عنوان مثال ، هنگام استفاده از محرک های مغناطیسی یا هنگام کار با اندازه های مختلف بطری.
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 



 می تواند توسط کاربر مداخله شود!
 ما دستگاه را برای پاک کردن ، تغییر سریع پیستون ها / سیلندرها  یا تعویض باتری ها ،  به راحتی و سریع جدا می کنیم - ظرف چند  دقیقه  اکنون می توانید به راحتی و به راحتی  ساز را در  آزمایشگاه نگهداری کنید  و ظرف چند دقیقه ابزار برای استفاده مجدد  آماده است.
 
 
 
 
 
 
  

 
 حفاظت از نور
 برای محافظت از مواد حساس به نور ، می توانید پنجره های مشاهده شفاف را با پنجره های رنگی کهربا (همراه با دستگاه) جایگزین کنید. این کار به راحتی و سریع انجام می شود زیرا پنجره ها به سادگی در جای خود قرار گرفته اند. 
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۶۰,۳۰۰,۰۱۹ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۰۸۰,۰۳۲تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۴۱۰,۰۳۲تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ