کابینت UV جهت TLC ساخت کمپانی CAMAG

این کابین با لامپ های UV با محفظه پلاستیکی برای کاربردهای TLC طراحی شده است.

  • کاربر پسند و همه کاره
  • موجود در دو طول موج: 254/366 نانومتر
  • تایمر خاموش شدن خودکار پس از 10 دقیقه خطر قرار گرفتن در معرض تشعشعات را کاهش می دهد
  • لامپ UV 4: سنسور شیب به طور خودکار لامپ را در صورت کج شدن لامپ بیش از 30 درجه خاموش می کند.

جعبه مشاهده برای بازرسی کروماتوگرام های لایه نازک و سایر اشیاء در یک اتاق تاریک مناسب است. قسمت جلوی جعبه با یک کرکره غلتکی بسته می شود که می توان آن را در صورت نیاز برای قرار دادن یا علامت گذاری اشیا به سمت چپ یا راست باز کرد. یک فیلتر شیشه ای در پنجره دید از چشم ها در برابر نور فرابنفش موج کوتاه منعکس شده محافظت می کند.

کابینت UV 4، ترکیبی از لامپ UV 4 و Viewing Box 4، به طور ویژه برای مشاهده UV با حداقل تأثیر نور محیط طراحی شده است. به لطف کاهش ردپا، کابینت UV 4 تنها به حداقل فضا نیاز دارد. درگاه مشاهده بازطراحی شده دارای یک فیلتر UV داخلی در پنجره دید است که محافظت موثر از چشم را تضمین می کند. فضای داخلی از طریق کرکره غلتکی در جلو قابل دسترسی است.

موارد تحویلی: لامپ های UV به عنوان لوله های نور 2×8 W یا 1×8 W عرضه می شوند. کابینت UV شامل جعبه دید و لامپ است. جعبه های مشاهده که به طور جداگانه فروخته می شوند شامل لامپ نمی شوند.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات CAMAG آمادگی دارد کابینت Uv آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع  مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

به روز رسانی 1401.8.3


فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۹۲,۸۵۰,۰۲۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۵,۹۶۰,۰۴۳تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۲۹۵,۰۴۳تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 42 pH
۲۱,۷۴۵,۵۴۳تومان

ابزار وبلاگ