Thermo Scientific™ ستون های آی سی Dionex™ IonPac™ AS11-HC شماره کاتالوگ: 052960
به روز رسانی 1401.8.9

تعداد زیادی از آنیون های معدنی و آنیون های اسید آلی را در ماتریس های پیچیده با ستون مویرگی، تحلیلی و محافظ Thermo Scientific™ Dionex™ IonPac™ AS11-HC حل کنید. ماتریس های نمونه پیچیده مانند پساب های شیمیایی فاضلاب و محلول های براث تخمیر حاوی انواع آنیون های معدنی و اسیدهای آلی هستند. با استفاده از ستون Dionex IonPac AS11-HC با ظرفیت بالا، می‌توانید نمونه‌های با غلظت بالاتر را بدون بارگذاری بیش از حد ستون یا پهن شدن پیک تزریق کنید.

 

ستون Dionex IonPac AS11-HC به طور خاص برای تجزیه آنالیت ها در یک اجرا با استفاده از گرادیان هیدروکسید طراحی شده است. ستون با ظرفیت بالا جداسازی بهبود یافته ای را برای اسیدهای کربوکسیلیک تک ظرفیتی از جمله: کوینات، لاکتات، استات، پروپیونات، فرمت و بوتیرات ارائه می دهد.

ظرفیت بالا برای وضوح بالاتر

به زمان‌های نگهداری طولانی‌تر، اما با وضوح بالاتر نیاز دارد

تجزیه و تحلیل سریع اسیدهای آلی و آنیون‌ها را در نمونه‌هایی که به خوبی مشخص شده‌اند، تسهیل می‌کند

ایده آل برای اسیدهای آلی و آنیون ها در ماتریس های نمونه پیچیده یا نمونه های بدون مشخصه

برای اسیدهای آلی تک ظرفیتی و دو ظرفیتی توصیه می شود

کاهش هزینه های عملیاتی با نیازهای کمتر شوینده

ستون مویرگی جدید Dionex IonPac AS11-HC با همان مواد مشابه نسخه‌های حفره‌ای استاندارد و میکرو سوراخ (که عملکردی مشابه ستون‌های 4 میلی‌متری و 2 میلی‌متری ارائه می‌دهد) با استفاده از تنها 1٪ از نرخ جریان مایع شوینده، بسته‌بندی شده است که به کاهش هزینه‌های عملیاتی کمک می‌کند. .

 

از ستون های Thermo Scientific™ Dionex™ IonPac™ ICE-AS1 یا ICE-AS6 برای اسیدهای آلی در نمونه های با مقاومت یونی بالا استفاده کنید.

 

دوره گارانتی محدود: با توجه به تمام الزامات گارانتی و استثنائات مندرج در شرایط و ضوابط فروش ما، این محصول از تاریخی که محصول را ارسال می کنیم و به مدت نود (90) روز پس از آن ضمانت می شود. سلب مسئولیت از محدودیت استفاده تحقیقاتی داخلی: هرگونه محدودیتی برای خریدار برای استفاده از محصول(های) برای اهداف تحقیقاتی داخلی فقط در مورد محصول(های) موجود در صفحات وب مرتبط با این بیانیه اعمال نمی شود.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۲۲,۲۳۰,۰۴۱ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۷,۲۵۶,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۶,۵۳۷,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ