Thermo Scientific™ ستون های تحلیلی و محافظ Dionex™ IonPac™ NS1 شماره کاتالوگ: 035321
به روز رسانی 1401.8.9

با ستون های تحلیلی و محافظ Thermo Scientific™ Dionex™ IonPac™ NS1 10μm به جداسازی با کارایی بالا ترکیبات آبگریز و قابل یونیزاسیون دست یابید. ستون‌های انتخابی برای کروماتوگرافی جفت یون یا کروماتوگرافی سرکوب یون، این ستون‌های فاز معکوس مبتنی بر پلیمر، وضوح عالی و شکل اوج را ارائه می‌دهند. بسته بندی یک پلیمر اتیل وینیل بنزن خنثی، ماکرو متخلخل، با مساحت بالا است که با 55 درصد دی وینیل بنزن پیوند خورده است و ستون های IonPac NS1 را در برابر حلال ها، اسیدها و بازها مقاوم می کند و در عین حال امکان استفاده از شوینده را از pH 0 تا 14 می دهد.

ستون های مبتنی بر پلیمر برای جداسازی فاز معکوس کارآمد

ایده آل برای جداسازی مولکول های بزرگی که بارهای موضعی دارند، مانند سورفکتانت ها

می تواند برای کاربردهای سنتی فاز معکوس پلیمری استفاده شود

برای جداسازی دشوار از کروماتوگرافی جفت یونی استفاده کنید

در اندازه ذرات 5 و 10 میکرومتر موجود است

برنامه های کاربردی کلیدی

از ستون های IonPac NS1 برای جداسازی مطمئن ترکیبات مختلف استفاده کنید: اسیدهای کربوکسیلیک آلیفاتیک با وزن مولکولی بالا. سولفات ها و سولفونات های آلکیل و آروماتیک؛ یون های آمونیوم چهارم؛ ویتامین های محلول در آب؛ اکسیدهای گوگرد؛ مجتمع های سیانید فلزی؛ فنل ها

 

دوره گارانتی محدود: با توجه به تمام الزامات گارانتی و استثنائات مندرج در شرایط و ضوابط فروش ما، این محصول از تاریخی که محصول را ارسال می کنیم و به مدت نود (90) روز پس از آن ضمانت می شود. سلب مسئولیت از محدودیت استفاده تحقیقاتی داخلی: هرگونه محدودیتی برای خریدار برای استفاده از محصول(های) برای اهداف تحقیقاتی داخلی فقط در مورد محصول(های) موجود در صفحات وب مرتبط با این بیانیه اعمال نمی شود.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۱۰,۵۵۰,۰۳۲ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۰۸۰,۰۳۲تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۴۱۰,۰۳۲تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ