هیتر آزمایشگاهی صفحه آلومینیومی بزرگ مدل Thermomac TM45

هیتر آزمایشگاهی صفحه آلومینیومی بزرگ مدل Thermomac TM45

هیتر آزمایشگاهی صفحه آلومینیومی بزرگ یک دستگاه آزمایشگاهی است که برای گرم کردن نمونه‌های آزمایشگاهی به کار می‌رود. صفحه آلومینیومی این دستگاه به عنوان یک سطح گرما دهنده عمل می‌کند و با استفاده از یک المنت گرمایی به دمای مورد نظر گرم می‌شود. نمونه‌های آزمایشی در بالای صفحه قرار داده می‌شوند و با تماس با صفحه گرم شده، گرم می‌شوند.


برای استفاده از هیتر آزمایشگاهی صفحه آلومینیومی بزرگ، ابتدا دستگاه را به برق وصل کنید و با استفاده از کلیدهای موجود بر روی دستگاه، دمای مورد نظر را تنظیم کنید. سپس نمونه آزمایشی را بر روی صفحه آلومینیومی قرار داده و منتظر بمانید تا نمونه گرم شود. در صورت نیاز به تنظیم دما، می‌توانید با استفاده از کلیدهای موجود روی دستگاه، دمای صفحه را تغییر دهید.


برای اطمینان از صحت دمای هیتر آزمایشگاهی صفحه آلومینیومی بزرگ، بهتر است دماسنجی را بر روی صفحه قرار دهید و دمای صفحه را با دمای نمایش داده شده در دماسنج مقایسه کنید. همچنین، باید به این نکته توجه کنید که این دستگاه یک منبع حرارتی قوی است و باید با احتیاط و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی استفاده شود.

مشخصات هیتر آزمایشگاهی صفحه بزرگ :

·       نام کالا: هات پلیت صفحه بزرگ آلومینیومی

·       نام مترادف : هیتر آزمایشگاهی

·       مدل دستگاه TM45

·       میزان دما تا 320 درجه

·       قدرت 1800 وات

·       ابعاد صفحه 45*35 سانتی متر

·       دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

·       ساخت شرکت ترمومک ترکیه

قیمت هات پلیت صفحه آلومینومی بزرگ

قیمت هات پلیت صفحه آلومینومی آزمایشگاهی به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله هزینه های ارسال و میزان موجود بود در انبار آزمیران یا در شرکتهای همکار درصورتیکه میزان سفارشات شما روی این محصول زیاد باشد با قیمتهای کمتری میتوانید از آزمیران خرید انجام دهید.

هات پلیت یا هیتر آزمایشگاهی چیست؟

هات پلیت آزمایشگاهی صفحه بزرگ وسیله ای است جهت گرم کردن محلولهای شیمیایی این وسیله آزمایشگاهی بسیار مناسب جهت گرم کردن اسید کلریدریک و اسید نیتریک در آزمایشگاههای شیمی تجزیه میباشد. شما میتوانید با قرار دادن چندین ارلن مایر بر روی سطح آن هم زمان اقدام به گرم کردن محلولهای شیمیایی نمائید.

فروش هیتر صفحه بزرگ

آزمیران به عنوان فروشنده هات پلیت آزمایشگاهی آمادگی دارد این دستگاه  آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و گارانتی یکساله در فروش اینترنتی خود در اختیار مشتریان خود قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، کاتالوگ محصول را برایتان ارسال خواهند کرد.

خصوصیات ظاهری هات پلیت صفحه بزرگ مدل TM45

·       صفحه آلومینیومی

·       ابعاد صفحه به 45 سانتیمتر در 35 سانتیمتر

·       دارای ولوم حرارت

·       ابعاد دستگاه 42*50*22 سانتیمتر

·       ولتاژ 220 ولت

·       توان مصرفی 1800 وات

·       وزن تقریبا 30 کیلو گرم

·       بصورت آنالوگ

موارد مصرف : در آزمایشگاههای کنترل کیفی معادن بسیار کاربردی است  و آزمایشگاههای مکانیک خاک کاربرد دارد

کاربرد هیتر آزمایشگاهی :

·       جهت گرم کردن هم زمان انواع مواد شیمیایی

 

موارد مشابه :

بهترین مدل هیترهای آزمایشگاهی صفحه بزرگ ساخت شرکت استوارت انگلستان و سپس لابینکو هلند میباشد ولی متاسفانه به علت قیمتهای بسیار بالای این دستگاهها و دارا بودن مشابه های داخلی فعلا این دستگاهها واردات نمیشود.

کلمات کلیدی:

مشخصات هیتر آزمایشگاهی صفحه بزرگ، قیمت هات پلیت صفحه آلومینومی بزرگ، هات پلیت یا هیتر آزمایشگاهی چیست؟، فروش هیتر صفحه بزرگ، خصوصیات ظاهری هات پلیت صفحه بزرگ مدل TM45، کاربرد هیتر آزمایشگاهی

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲۷,۸۰۰,۰۱۴ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۶۸۰,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۹۸۵,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ