رفراکتومتر 0-12% اورینومتر (ساخت چین)
رفراکتومتر 0-12% اورینومتر یا اورئومتر یک دستگاه آزمایشگاهی است که برای اندازه گیری شاخص شکست نور در مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با استفاده از یک منبع نوری (مثلاً لامپ یا نور خورشید) و یک محیط شیشه‌ای، شاخص شکست نور را در مایع مورد نظر اندازه می‌گیرد. شاخص شکست نور یعنی نسبت سرعت نور در هوا به سرعت نور در مایع. هر مایع دارای شاخص شکست خاص خود است که با استفاده از اورینومتر اندازه گیری می‌شود.

رفراکتومتر 0-12% اورینومتر یک دستگاه ساده و کاربردی است که معمولاً در آزمایشگاه‌های شیمی، فیزیک، بیوشیمی، زیست شناسی و داروسازی استفاده می‌شود. همچنین، این دستگاه برای بررسی خواص فیزیکی و شیمیایی مایعات در صنایع مختلف مانند صنعت نساجی، صنایع غذایی و صنعت نفت نیز استفاده می‌شود. 

مشخصات فنی رفراکتومتر 0-12% اورینومتر عبارتند از:
- دامنه اندازه گیری: 0-12% 
- دقت اندازه گیری: 0.2% 

در هنگام خرید رفراکتومتر 0-12% اورینومتر، به نکات زیر توجه کنید:
1- دقت دستگاه: دستگاه با دقت بالاتر، اندازه‌گیری دقیق‌تری از شاخص شکست نور را انجام می‌دهد.

2- منبع نور: از آنجایی که منبع نور به عنوان عامل اصلی در تولید نور مورد نیاز جهت شکست نور استفاده می‌شود، باید از منبع نوری با کیفیت و مطلوب استفاده شود.

3- فاصله کانونی: فاصله کانونی از عوامل مهم در تعیین دقت و اعتبار نتایج اندازه‌گیری است. باید به این نکته توجه کرد که فاصله کانونی دستگاه، در محدوده مجاز باشد.

4- کالیبراسیون: کالیبراسیون دستگاه باید با استفاده از استاندارد‌های قابل اعتماد و با روش‌های صحیح و استاندارد انجام شده باشد.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۶۸۰,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۹۸۵,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ