کرنومتر دستی دیجیتال مدل 2 stopstar ساخت شرکت هانهارت آلمان

کرنومتر دستی دیجیتال مدل 2 stopstar تولید شرکت هانهارت آلمان می‌باشد. این دستگاه دارای صفحه نمایش دیجیتالی است و برای اندازه‌گیری زمان در دو حالت شروع و توقف کاربرد دارد. این کرنومتر دارای قابلیت های مختلفی مانند نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه و همچنین نمایش دمای محیط درجه سانتی‌گراد است.

این دستگاه با دقت بالایی عمل می‌کند و در دو حالت تک یا دوبل کلیک قابل استفاده است. همچنین، این کرنومتر دارای قابلیت ثبت و نمایش زمان به صورت روزانه و کلی می‌باشد.

این دستگاه با استفاده از دکمه های کنترلی ساده و طراحی آسان، بسیار راحت و ساده قابل استفاده است. همچنین، این کرنومتر با بدنه‌ای محکم و ضد آب، مناسب برای استفاده در شرایط صنعتی و آزمایشگاهی می‌باشد.

در کل، کرنومتر دستی دیجیتال مدل 2 stopstar تولید شرکت هانهارت آلمان یک دستگاه با دقت بالا، کاربردی و محکم است که برای اندازه‌گیری زمان در صنایع مختلف، آزمایشگاه‌ها و حتی برای استفاده شخصی مناسب است.

وزن: 70 گرم


  • ظرفیت زمان بندی: 9 ساعت، 59 دقیقه، 59،99 ثانیه
  • برد اندازه گیری: 1/100 ثانیه
  • نمایشگر LCD 7 رقمی (ارتفاع عددی 7 میلی متر)
  • عملکرد شروع/توقف و تنظیم مجدد
  • اندازه گیری اضافه / تقسیم / دوگانه

هنگام خرید کرنومتر دستی دیجیتال مدل 2 stopstar ساخت شرکت هانهارت آلمان، به موارد زیر توجه نمایید:

1. برند محصول: توصیه می‌شود که از برند‌های معتبر و معروف برای خرید کرنومتر دستی دیجیتال استفاده کنید. برند‌های معتبر تضمین کیفیت و قابلیت اطمینان بالایی دارند.

2. دقت اندازه‌گیری: دقت اندازه‌گیری کرنومتر بسیار مهم است، بنابراین به دقت دستگاه و نوع سنسور اندازه‌گیری توجه کنید.

3. قابلیت‌های دیگر: توصیه می‌شود که کرنومتر دستی دیجیتالی با قابلیت‌های دیگر مانند نمایش دما، قابلیت ثبت و نمایش زمان به صورت روزانه و کلی، و ضدآب بودن را انتخاب کنید.

4. طراحی و ساختار: بدنه محکم، ساختار طراحی شده به شکلی که در طول زمان از شکستن و خراب شدن جلوگیری کند و به شما کمک کند تا کارایی بالای کرنومتر را به دست آورید.

5. قیمت: بررسی قیمت‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوت، توصیه می‌شود قبل از خرید، بازار را بررسی کنید و محصول با بهترین قیمت و کیفیت را انتخاب کنید.

6. گارانتی: بررسی گارانتی محصول و شرایط پشتیبانی بعد از خرید بسیار مهم است تا در صورت وجود هرگونه مشکل، به راحتی می‌توانید از پشتیبانی مشتریان استفاده کنید.

وزن: 70 گرم

ابعاد 82×28×61 میلی متر

رنگ خاکستری 

اطلاعات تحویل: با باتری AA 1.5 V عرضه می شود.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۳,۹۵۴,۵۲۶ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۷,۲۵۶,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۶,۵۳۷,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ