دستگاه کلراید متر صنعتی مدل PCLM3 504043 ساخت Jenway انگلستان
این محصول دیگر قابل دسترسی نیست و قدیمی شده است.

PCLM3 به عنوان یک تجزیه کننده کلرید دو منظوره برای کاربردهای بالینی و صنعتی طراحی شده است. این واحد دارای سه محدوده اندازه گیری است؛ دو محدوده برای استفاده در تعیینات بالینی و نیاز به نمونه های 20ul یا 100ul دارند، و محدوده سوم برای تعیینات صنعتی و نیاز به نمونه های 500ul است.

این سیستم بر اساس اصل کولومتریک کار می کند و روش سریع و آسانی برای چندین اندازه گیری فراهم می کند. هنگامی که نیاز به تعویض روشنگر یا تمیز کردن الکترود ها باشد، نشانه های خودکار اعلام می شوند.

PCLM3 ترکیبات را در نمونه های بیولوژیکی مانند سرم، پلاسما، ادرار، عرق و مایع مغزی، تعیین می کند. همچنین ترکیبات را در نمونه های صنعتی با نیروی یونیک کم، pH خنثی و خالی از هالیدهای نقره، دیگر مواد نقره ای حساس (غیر از کلرید)، کم ماده جامد، و سطح پایین مواد جامد حل شده تعیین می کند.
این دستگاه بر اساس اصل کولومتریک عمل می‌کند و با ارائه یک روش سریع و آسان، به چندین اندازه‌گیری می‌پردازد. این دستگاه می‌تواند غلظت‌های کلراید را در نمونه‌های بیولوژیکی مانند سرم، پلاسما، ادرار، عرق و مایع نخاعی تعیین کند. همچنین، این دستگاه می‌تواند غلظت‌های کلراید را در نمونه‌های صنعتی با استحکام یونی پایین، pH خنثی و بدون حضور هالیدهای نقره‌ای، سایر عوامل نشان‌دهنده نقره (به جز کلراید)، مقدار جامدات کم و مقادیر کمی از جامدات حل شده تعیین کند.

از آنجایی که این محصول منسوخ شده و دیگر در دسترس نیست، بهتر است از دستگاه‌های دیگری که قابلیت تعیین کلراید را دارند، استفاده کنید. البته قبل از خرید هر دستگاهی، بهتر است با دقت و مراجعه به منابع معتبر، ویژگی‌های فنی و عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهید.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
(موجود نیست)
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۰۸۰,۰۳۲تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۴۱۰,۰۳۲تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ