ترمومتر لیزری مدل 845 تستو
قیمت خرید دماسنج یا ترمومتر لیزری مدل 845 تستو

  • اپتیک قابل تعویض برای اندازه گیری های میدان دور (75:1) و فوکوس نزدیک (1 میلی متر، فاصله 70 میلی متر)
  • ماژول رطوبت برای تعیین رطوبت سطح
  • حافظه ابزار برای 90 پروتکل اندازه گیری
  • هشدار تصویری و صوتی در صورت تجاوز از مقادیر حدی
  • دماسنج مادون قرمز تستو 845 اندازه گیری بدون تماس دمای طیف وسیعی از سطوح را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، می توانید رطوبت هوای محیط و فاصله نقطه شبنم را با ماژول رطوبت یکپارچه تعیین کنید - و بنابراین به عنوان مثال کپک را در مراحل اولیه تشخیص دهید.

توضیحات محصول

ابزار اندازه گیری دما برای اندازه گیری بدون تماس دمای سطح چه در فواصل کوتاه و چه در فواصل طولانی بسیار مناسب است. و رطوبت سطح را می توان با استفاده از دماسنج مادون قرمز، به لطف ماژول رطوبت یکپارچه، ارزیابی کرد.

زمینه های کاربرد دماسنج مادون قرمز testo 845 با ماژول رطوبت

کاربردهای خدمات ساختمان / فناوری تهویه مطبوع:

تشخیص زودهنگام قالب: اسکن سریع دیوارها با استفاده از اندازه گیری غیر تماسی برای ارزیابی شرایط اتاق و دیوار، کشف پل های حرارتی و تشخیص کپک.

بررسی دما در کانال های تهویه

تعیین پروفیل حرارتی و عایق حرارتی در ساختمان

کاربردهای صنعتی:

اندازه گیری دما در کابینت های سوئیچینگ، واحدهای تبرید، ژنراتورها و درایوها، همراه با پلاستیک در فرآیندهای خشک کردن

کاربرد در مهندسی گرمایش:

اندازه گیری سطح روی رادیاتورها، لوله های گرمایش رنگ شده

اندازه گیری پوشش کف برای مکان یابی لوله های گرمایش

مزایای دستگاه اندازه گیری دما تستو 845 با ماژول رطوبت یکپارچه

دماسنج مادون قرمز رطوبت سطح را از دمای سطح و نقطه شبنم هوا محاسبه می کند. این به این معنی است که سقف ها و دیوارهایی که در معرض ابتلا به کپک هستند را می توان سریعتر جانمایی کرد.

اندازه گیری میدان دور به این معنی است که دمای سطح را می توان با دقت بسیار زیادی در فاصله زیادی از جسم اندازه گیری اندازه گیری کرد. در فاصله 1.2 متری از جسم اندازه گیری، قطر نقطه اندازه گیری تنها 16 میلی متر است. علامت گذاری لیزر متقاطع روشن برای نشان دادن نقطه اندازه گیری واقعی استفاده می شود.

برای اندازه گیری در فاصله کوتاهی از جسم اندازه گیری، اپتیک فوکوس نزدیک قطر نقطه اندازه گیری تنها 1 میلی متر را در فاصله 70 میلی متری ارائه می دهد. در این فرآیند، دو نقطه لیزری نقطه اندازه گیری را مشخص می کنند.

به منظور تغییر اندازه گیری از میدان دور به میدان نزدیک (فوکوس نزدیک)، به سادگی کلید کشویی دستگاه اندازه گیری دمای مادون قرمز را در موقعیت مناسب حرکت دهید.

به عنوان یک گزینه، می‌توانید اندازه‌گیری‌های اضافی مانند تعیین سطح انتشار را از طریق پروب‌های دما متصل (سوکت کاوشگر در زیر دسته قرار دارد) انجام دهید تا نتیجه اندازه‌گیری دقیق‌تری داشته باشید.

کالای تحویلی

دستگاه اندازه گیری دمای مادون قرمز testo 845 با ماژول رطوبت یکپارچه، شامل کیس، پروتکل کالیبراسیون، باتری، کابل داده USB و نرم افزار رایانه شخصی.

اعتبار قیمت 1401.10.30


قیمت خرید دماسنج یا ترمومتر لیزری مدل 845 تستو

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۷,۲۵۶,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۶,۵۳۷,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ