آون 75 لیتری یونیورسال مدل UN75 کمپانی ممرت آلمان
آون 75 لیتری یونیورسال مدل UN75 کمپانی ممرت آلمان یک دستگاه کلاسیک مناسب اکثر کمپانی ممرت آلمان با حجم کار متوسط میباشد . این دستگاه بیشتر مناسب مراکز بیمارستانی و دانشگاهی و صنایع پیشرفته میباشد. آون حرارتی کمپانی ممرت آلمان شاهکار طراحی و فن آوری روز پیشرفته میباشد. جنس کل بدنه و داخل این دستگاه از فولاد ضد زنگ یا همان استیل میباشد که اوپراتور را جهت شستشو و استریل کردن کابین و بیرون دستگاه بسیار راحت میکند.
این دستگاه از نظر حفاظت حرارت و فن آوری تهویه و قیمت اقتصادی یکی از محصولات پرفروش و بینظیر کمپانی ممرت آلمان است .

حداقل دمای تنظیم شده در این دستگاه 5 درجه سانتیگراد تا حداکثر دمایی 300 درجه سانتیگراد میباشد که توسط 4 سنسور حرارتی مدل pt100 در 4 طرف کابین این دستگاه نصب شده است وظیفه تنظیم دما را انجام میدهند
سیستم نمایشگر این دستگاه میتواند به زبانهای آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، لهستانی، چک، مجارستانی تنظیم شود . سیستم کنترلر حرارتی چند منظوری نمایشگر این دستگاه بسیار پیشرفته میباشد . صفحه نمایشگر رنگ TFT بوده و تایمر آون را میتوان از یک دقیقه تا 99 روز تنظیم نمود .
در این دستگاه زمان فرآیند شروع نمیشود مگر اینکه دما تنظیم گردد. جهت کالیبراسیون دما در سه نقطه آزادنه دما تنظیم میگردد و پارامترهای قابل تنظیم دما بر روی سانتیگراد و فارنهایت بوده و موقعیت مکانی و مناطق زمانی مانند تابستان یا زمستان تنظیم نمود .
تهویه هوای این دستگاه بصورت یکنواخت و همرفت انجام میگردد بطوریکه دما در تمام نقاط کابین یکسان است.
آون مدل UN75 طوری طراحی شده است که درزمان قطعی برق تمام داده ها را در خود ذخیره مینماید .
برنامه نویسی توسط نرم افزار AtmoCONTROL برای خواندن ، مدیریت و سازماندهی دیتالاگر از طریق اترنت و رابط کارت حافظه USB با نرم افزار فوق بصورت لوازم جانبی در دسترس است .
کنترل دمایی را میتوان بصورت الکترونیکی توسط مانیتور و یا دستی تنظیم نمود و کلاس استاندارد آن برابراست با DIN12880 برای خاموش کردن 20 درجه سانتیگراد بالاتراز درجه اسمی و سیستم اتودیاژنتیک برای تجزیه و تحلیل خطا در این دستگاه موجود است.
درب این دستگاه از فولاد ضد زنگ یا همان استیل بوده که کامل در دومرحله قفل میگردد . داخل دستگاه اون 75 لیتری ممرت دارای 2 عدد سینی از نوع الکتروپلی شیت موجود است . این دستگاه در دمای 160 سانتیگراد کالیبره شده است.
حجم این دستگاه 75 لیتر به ابعاد ارتفاع 560 میلیمتر عرض 400 میلیمتر و عمق 330 میلیمتر میباشد .میتوان تا 6 صفحه سینی به آن اضافه کرد بیشتر وزنی که میتواند این دستگاه تحمل نماید 120 کیلوگرم در کل بوده که بر روی هر سینی میتوان 20 کیلوگرم کالا قرار داد . ابعاد بیرونی این دستگاه ارتفاع 944 میلیمتر عرض 585 میلیمتر و عمق 514 میلیمتر میباشد . سیستم برقی آن 230 ولت 50/60 هرتز و توان آن 2500 وات میباشد .
هنگام قرار دادن دستگاه در آزمایشگاه حتما از پشت 15 سانتیمتر با دیوار فاصله داشته باشد و از قسمت بالای دستگاه 20 سانتیمتر و از کنار با لوازمهای دیگر 5 سانتیمتر فاصله رعایت گردد.
این دستگاه را میتوان در آزمایشگاههای حداکثر بالای 2000 متر از سطح دریا با حداکثر رطوبت 80% و در دماهای بین 5 تا 40 درجه سانتیگراد میتوان استفاده نمود .
این دستگاه را باید بطور مستقیم حمل نمود و ابعاد کارتن آن ارتفاع 1130 میلیمتر در عرض 730 میلیمتر و عمق 670 میلیمتر میباشد . وزن این دستگاه 66 کیلو گرم خالص و با کارتن 85 کیلو گرم است
ساخت کشور آلمان
این دستگاه دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد

کلمات کلیدی:
آون 75 لیتری- UN75- کمپانی ممرت آلمان- یونیورسال- آون ممرت- آون UN75- محصولات Memmert- فروشنده ممرت- دستگاههای آزمایشگاهی- 
 


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ